کد خبر : 1570487 | 01 آذر 1397 ساعت 10:58 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

داوی کلاسن:

من با ژاوی و تونی کروس قابل مقایسه نیستم

داوی کلاسن ملی‌پوش هلندی که یوهان کرویف فقید، او را قابل مقایسه با ژاوی و تونی کروس دانسته بود می‌گوید در حدی نیست که با این دو ستاره‌ی بزرگ مقایسه شود.

من با ژاوی و تونی کروس قابل مقایسه نیستم

به گزارش "ورزش سه"، یوهان کرویف اسطوره‌ی بزرگ فوتبال هلند در زمان حیات خود با تمجید از داوی کلاسن ملی‌پوش هلندی او را با هافبک‌های بزرگی مثل ژاوی و تونی کروس قابل مقایسه دانسته بود و اعلام کرده بود بازی‌خوانی بی عیب و نقص کلاسن باعث می‌شود کیفیت بازی او در حد بزرگانی مثل ژاوی و کروس باشد.

 

کلاسن که در تیم ملی هلند بازی می‌کند بعد از پیوستن به باشگاه انگلیسی اورتون در فصل اول حضورش در این تیم تنها 7 بار با پیراهن آبی اورتون در لیگ برتر به میدان رفت و به همین خاطر در آغاز فصل جاری اورتون را ترک کرد و به وردربرمن پیوست.

 

کلاسن 25ساله اما می‌گوید خود را قابل مقایسه با اسطوره‌ی بارسلونا ژاوی و ستاره‌ی رئال مادرید، تونی کروس نمی‌داند. کلاسن در مصاحبه با اومنی اسپورت گفت:" نه، من معتقدم مقایسه‌ی فوتبالیستها با هم کلاً غیرممکن است. اما از این گذشته مقایسه‌ی کسی با ژاوی و کروس از این هم غیرممکن‌تر است. چرا که آنها دو نفر از بهترین هافبک‌های دنیا هستن. بله، من از اینکه کرویف بزرگ چنین چیزی درباره‌ام گفته خوشحالم ولی به نظرم مقایسه‌ی من با آنها غیرممکن است".

 

1356594


 
کلاسن بعد از آنکه با قراردادی به مبلغ 23.6 میلیون پوند از آژاکس به اورتون منتقل شد در لیگ برتر روزهای دشواری داشت اما بعد از پیوستن به وردربرمن خیلی زود در بوندس‌لیگا جا افتاد. او در فصل جاری 11 بازی برای وردربرمن انجام داده و برای این تیم آلمانی دو گل به ثمر رسانده است.

 

برمن یکشنبه با شروع مجدد بوندس‌لیگا در شهر فرایبورگ به مصاف این تیم خواهد رفت و سپس در خانه‌ی خود میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. بایرنی که این روزها در کمال تعجب در رتبه‌ی پنجم جدول بوندس‌لیگا قرار دارد. کلاسن معتقد است او و هم‌تیمی‌هایش می‌توانند برای بایرن بزرگ مشکل‌ساز شوند و در بازی با این غول بزرگ فوتبال آلمان نتیجه‌ی خوبی بدست بیاورند چرا که بایرن به احتمال زیاد آنها را دست‌کم خواهد گرفت و این بهترین فرصت را در اختیار وردربرمن خواهد گذاشت.

 

کلاسن در این باره به اومنی اسپرت گفت:" ما باید بازی خودمان را انجام دهیم و چون حریف‌مان بایرن مونیخ است نباید سبک بازی‌مان را زیاد تغییر بدهیم. چون به نظر من اگر ما بازی خودمان را انجام دهیم شانس زیادی برای امتیاز گرفتن از بایرن خواهیم داشت. البته من معتقدم بایرن تیم بزرگی است و برای اینکه بتوانیم شکستش دهیم باید روز بازی با بایرن، یکی از روزهای خوب ما باشد. ولی شکست دادن آنها برای ما غیرممکن نیست".

 

دیدگاه‌ها