کد خبر : 1613563 | 03 خرداد 1398 ساعت 12:06 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

فشار رسانه‌های بلژیکی روی ستاره ایرانی

اصرار به خروج کاوه رضایی از لیست بروژ

رسانه بلژیکی Het Laatste Nieuws از جدایی قریب‌الوقوع کاوه رضایی، لژیونر ایرانی باشگاه کلوب بروژ بلژیک از این تیم خبر داد.

اصرار به خروج کاوه رضایی از لیست بروژ

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی، لژیونر فوتبال کشورمان که امسال اولین فصل حضور خود در باشگاه کلوب بروژ بلژیک را پشت سر گذاشت در بلژیک و این تیم با فشار زیادی روبرو بود و در طول فصل بارها و بارها با انتقادات سخت و بی‌رحمانه مواجه شد.

 

رضایی که امسال به کلوب بروژ پیوست از آن رو که با استانداردهای این تیم و لیگ بلژیک بازیکن گران‌قیمتی محسوب می‌شد از همان آغاز به شدت در معرض توجه قرار داشت و بعد از هر بازی که در آن نمی‌توانست برای بروژ آنقدرها موثر باشد با انواع و اقسام حملات رسانه‌ای روبرو می‌شد.

 

1392448

 

رضایی از این جهت تا حدودی می‌تواند با شرایط علیرضا جهانبخش همذات‌پنداری کند که او هم در فصل اول حضورش در برایتون نتوانست برای این تیم در لیگ برتر در حدی که از او انتظار می‌رفت ظاهر شود و در نتیجه همواره از سوی رسانه‌ها و هواداران باشگاه تحت فشار قرار داشت.

 

اما در پایان فصل لیگ بلژیک، رسانه Het Laatste Nieuws با انتشار خبری مدعی شد که کاوه رضایی که از دید این رسانه فصل ناموفقی را در کلوب بروژ سپری کرده به زودی از این باشگاه بلژیکی جدا خواهد شد.

 

این رسانه بلژیکی می‌گوید کاوه رضایی که با قراردادی 5 میلیون یورویی به کلوب بروژ پیوسته بود به هیچ وجه نتوانست در این باشگاه انتظارات را برآورده کند. این رسانه به نقل از یکی از منابع نزدیک به باشگاه کلوب بروژ نوشت:" می‌شود چند نفر از بازیکنان بروژ را به عنوان کسانی که فصل ناکامی را پشت سر گذاشته‌اند معرفی کرد ولی هیچکدام به اندازه کاوه رضایی ناموفق نبوده‌اند. او که گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه بود به ندرت توانست گل بزند و هرگز نتوانست راضی‌کننده ظاهر شود. جدایی او از بروژ قطعی به نظر می‌رسد".

 

دیدگاه‌ها