کد خبر : 1613297 | 01 خرداد 1398 ساعت 17:35 | 931 بازدید | 0 دیدگاه

راکیتیچ: دی یونگ تهدیدی برای من نیست

ستاره کروات بارسا بار دیگر هرگونه شایعات جدایی اش از این باشگاه را تکذیب کرد.

راکیتیچ: دی یونگ تهدیدی برای من نیست

به گزارش "ورزش سه"، شایعات پیرامون ایوان راکیتیچ تمامی ندارند. او که تابستان گذشته تا آستانه انتقال به پی اس جی رفت؛ ولی در نهایت تصمیم به ماندن گرفت، بار دیگر به کانون اخبار ضد و نقیض تبدیل شده است. همین امروز نشریه اسپورت کاتالونیا خبر از مذاکرات او با یونایتد داد؛ ولی راکیتیچ در مصاحبه با موندودپورتیوو تاکید کرد که در بارسا خواهد ماند.

 

 

1405804

 

 

ستاره کروات گفت:« من سه سال دیگر با بارسا قرارداد دارم و اینجا دقیقا همان جایی است که دوست دارم باشم. اینجا من و خانواده ام شاد هستیم و مهمتر از همه اینکه، یک لیگ قهرمانان دیگر هم با بارسا می خواهم(راکیتیچ سال 2015 با بارسا قهرمان چمپیونزلیگ شده است).»

 

راکیتیچ در مورد شایعات اخراج ارنستو والورده گفت:« عملکرد والورده و کادر او عالی بوده است. داشتن مربی ای مثل او، برای ما بسیار مهم است و از حرف های رئیس(بارتومئو) که ماندن او را تضمین کرد، بسیار خوشحال شدم. او مربی کاملی برای بارسلوناست.»

 

آمدن فرانکی دی یونگ:« به او مثل هر بازیکنی که به بارسا می آید، خوش امد می گویم؛ ولی دی یونگ تهدیدی برای جایگاه من نیست و پست ما متفاوت است. جای من در ترکیب اصلی دست نخورده می ماند. برای فرانکی آرزوی بهترین ها را دارم و 100 درصد مورد احترام من خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها