کد خبر : 1613631 | 03 خرداد 1398 ساعت 18:18 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش رئال مادرید به ادعای عجیب پوچتینو

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای ادعای مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام را رد کرد.

واکنش رئال مادرید به ادعای عجیب پوچتینو

به گزارش "ورزش سه"، حدود 10 روز دیگر فینال لیگ قهرمانان بین دو تیم لیورپول و تاتنهام در استادیوم واندا متروپولیتانو در شهر مادرید برگزار خواهد شد و امروز پوچتینو در مصاحبه ای مدعی شد آنها از باشگاه رئال مادرید درخواست کرده اند کمپ خود را برای استقرار و تمرین تاتنهام در اختیار آنها قرار دهد که این درخواست با پاسخ منفی رئال مادرید مواجه شده است.

 

اما ساعتی قبل باشگاه رئال مادرید ضمن تکذیب ادعای پوچتینو مدعی شد آنها همیشه با تیم های مهمان همکاری داشته اند و در مورد فینال لیگ قهرمانان برنامه ریزی شده است.

 

1405664

 

در این بیانیه آمده است: "باشگاه رئال مادرید از ادعای مائوریتسیو پوچتینو مبنی بر عدم تخصیص کمپ این باشگاه متعجب شده است. باشگاه ما همیشه نشان داده است که در تمامی درخواست های یوفا، فدراسیون فوتبال اسپانیا، باشگاه اتلتیکو مادرید، باشگاه لیورپول و تاتنهام، به طور کامل آماده همکاری بوده است.

 

تمام درخواست های ارسال شده به باشگاه رئال مادرید برای استفاده از زمین تمرین باشگاه توسط ما پذیرفته شده است. لیورپول در صبح روز شنبه 1 ژوئن تمرین کرده و تاتنهام نیز در روزهای پنج شنبه 30 می و جمعه 31 در کمپ حضور خواهد داشت."

دیدگاه‌ها