کد خبر : 1605598 | 28 فروردين 1398 ساعت 23:05 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری: سه امتیاز را با صبر و حوصله گرفتیم

ماشین سازی برای اعتبارش بازی کرد نه تراکتور

استقلال در روزی که به سه امتیاز بازی نیاز داشت باید حریف دشوارش ماشین سازی تبریز را شکست می داد که در نهایت با یک گل به این مهم دست پیدا کرد.

ماشین سازی برای اعتبارش بازی کرد نه تراکتور

به گزارش" ورزش سه"، بیژن طاهری مربی تیم استقلال و دستیار وینفرد شفر بعد از پیروزی این تیم در بازی حساس هفته بیست و ششم گفت:« ماشین سازی را می شناختیم و می دانستیم تیم خوبی هستند. آن ها ما را در بازی رفت و در تبریز هم خیلی اذیت کرده بودند اما ما امروز خوب بودیم و با صبر و حوصله توانستیم سه امتیاز را بگیریم.»


او درباره بازگشت استقلال به کورس قهرمانی هم گفت:« ما در همه بازی ها برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم اگر اتفاقاتی افتاد چه بهتر! امیدوارم بتوانیم به هدفمان برسیم.»


طاهری همچنین درباره دشواری انجام بازی های فشرده لیگ برتر و لیگ قهرمانان هم گفت:« ما چهار روز یک بار بازی می کنیم، هم آسیایی و هم لیگ برتر ...واقعا سخت است. بازیکنان از آهن نیستند. بچه ها واقعا خسته بودند و این غیرت آن ها است که چهار روز یک بار اینگونه بازی می کنند.» او در پاسخ به این سوال که آیا مالکیت مشترک دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی باعث شده بود که حریف انگیزه بالایی برای این بازی داشته باشد گفت:« ما برایمان فرقی ندارد و باید همه حریفانمان را ببریم. هدف ما در تمام بازی ها کسب سه امتیاز است. آن ها بازی رفت هم همینطوری بازی کردند، به نظر من آن ها برای نام و اعتبار خودشان بازی می کردند.»


مربی استقلال در پایان درباره شادی پس از برد هفته گذشته این تیم سپاهان هم که خبرساز شد گفت:« در این مورد حرف خاصی ندارم. من وقتی می بازیم ناراحت می شوم و وقتی می بریم خوشحال هستم و کاری هم به حرف دیگران ندارم.»

 

دیدگاه‌ها