کد خبر : 1604990 | 26 فروردين 1398 ساعت 13:45 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

پروفسور کروات به دنبال انتقام زخم قدیمی

برانکو‌- منصوریان، اکران نمایش انتقام جویان در اصفهان

جدال منصوریان و برانکو از حساسیت خاصی برخوردار شده و برنده این دیدار می‌تواند سرنوشت لیگ را دستخوش تغییرات کند.

برانکو‌- منصوریان، اکران نمایش انتقام جویان در اصفهان

به گزارش "ورزش‌ سه"، دوباره تعیین و تکلیف برای لیگ برتر به دیدار برانکو و علیرضا منصوریان گره خورد. مسابقه بین ذوب‌آهن و پرسپولیس که چهارشنبه هفته جاری به میزبانی سبز قباهای اصفهانی برگزار می‌شود و نتیجه‌اش تاثیر زیادی در تعیین تیم قهرمان لیگ برتر خواهد داشت.


درست به مانند لیگ پانزدهم و زمانی که منصوریان در نفت حضور داشت و پرسپولیس برانکو هم تازه خون در رگ‌هایش جاری شده بود و برای قهرمانی رقابت سختی با استقلال خوزستان داشت. آن زمان علیرضا بیرانوند و سیدجلال حسینی جز ارکان دفاعی نفت تهران محسوب می‌‎شدند و با انگیزه‌تر از قبل برابر تیم فعلی خود قرار گرفتند. سرخپوشان در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی امید زیادی برای فتح جام داشتند و از طرف دیگر سرمربی جوان نفت هم که شانس بالایی برای حضور بر روی نیمکت استقلال داشت، به دنبال نفوذ بیشتر در قلب هواداران آبی پوش بود. در نهایت نتیجه این بازی حساس با دو گل به سود تیم منحل شده تهرانی رقم خورد تا جام از دستان پرسپولیس دور بماند.


حالا شرایط برای پرسپولیس فرق دارد. این تیم صدر جدول لیگ برتر را در اختیار گرفته و پنج امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد و برای برداشتن گام نهایی قهرمانی به دنبال شکست ذوب‌آهن در اصفهان است. از طرفی منصوریان هم به دنبال بازگرداندن اعتبار خود نزد هواداران استقلال است تا با توقف دوباره سرخ‌های پایتخت و پیروزی احتمالی شاگردان شفر برابر ماشین سازی باعث کمتر شدن فاصله بین این دو رقیب سنتی شود.


نکته جالب توجه این است که پرسپولیس تحت هدایت برانکو تا به اینجا ذوب‌آهن را در اصفهان شکست نداده و حالا می‌خواهد در فرم ایده‌آلش این رکورد منفی را هم پشت سر گذاشته و به جام نزدیک‌تر شود. دیدار بسیار حساسی که همه به آن چشم دارند. از تبریز و هواداران تراکتور تا پایتخت و هواداران آبی پوش که به دنبال کاهش فاصله با صدرنشین مسابقات هستند.

دیدگاه‌ها