کد خبر : 1603604 | 20 فروردين 1398 ساعت 15:12 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسطوره یونایتد: بارسلونا به خوبی گذشته نیست

پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد معتقد است که تیم محبوبش شانس صعود برابر بارسلونا را خواهد داشت.

اسطوره یونایتد: بارسلونا به خوبی گذشته نیست

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در اولدترافورد، منچستریونایتد از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان بارسلونا خواهد بود. در دیداری که بسیاری شانس بارسا را بیشتر می دانند و کمتر کسی انتظار صعود از شیاطین سرخ را دارد.

 

 

1396201

 

 

پل اسکولز اما سعی در حفظ خوشبینی خود نسبت به این بازی دارد. او به "Premier League Productions" گفت:« فکر نمی کنم بارسا به خوبی گذشته باشد. در دو فینالی که برابر این تیم به میدان رفتم(2009 و 2011)، شرایط به گونه ای بود که اگر تنها 25 درصد مالکیت توپ به ما می رسید، خوشحال می شدیم. بارسا، مسی، ژاوی و اینیستا را داشت که مهارشان فوق العاده دشوار بود. الان اما بارسا بازیکنانی به خوبی سال های گذشته خود ندارد و دست نیافتنی نیستند. هرچند نمی توان منکر توانایی های فنی بالای بازیکنان کنونی این تیم نیز شد.»

 

اسکولز ادامه داد:« این روزها مهار مسی و سوارز دشوار است. فکر نمی کنم انتظار از یونایتد خیلی بالا باشد و بسیاری شانس صعود را به بارسا می دهند و این می تواند مزیتی برای یونایتد باشد. ما هم بازیکنان خوب و ارزشمندی در اختیار داریم و حریف دست و پا بسته ای مقابل بارسلونا نخواهیم بود. معتقدم مهمترین چیز این است که در اولدترافورد مانع گلزنی مسی و یارانش شویم.»

 

 

دیدگاه‌ها