کد خبر : 1604927 | 26 فروردين 1398 ساعت 10:42 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر:

رویای یونایتد برای تکرار کامبک پاریس مقابل بارسا

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل بارسلونا، می‌گوید یونایتد به جای فکر کردن به قهرمانی رویایی 1999 در اروپا باید تنها به فکر بازی فردا مقابل بارسا باشد.

رویای یونایتد برای تکرار کامبک پاریس مقابل بارسا

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان در خانه خود با نتیجه 1-0 مقابل بارسلونا شکست خورده فردا برای جبران و صعود به نیمه‌نهایی به نوکمپ می‌رود تا با غول کاتالان دیدار کند.

 

پیروزی یونایتد در مرحله قبلی مقابل پاری سن ژرمن، که با کامبکی عالی بدست آمد خاطرات قهرمانی یونایتد در لیگ قهرمانان در سال 1999 را برای هواداران این تیم زنده کرده است. زمانی که یونایتد با درخشش همین سولسشر توانست با اینکه عقب افتاده بود در عرض چند دقیقه بایرن را شکست داده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

1398167

 

اما سولسشر در آستانه بازی فردای تیمش مقابل بارسلونا می‌گوید تیمش باید فکر کردن به سال 1999 را کنار بگذارد و با همه هوش و حواس به چالش دشوار فردا در نوکمپ فکر کند.

 

سولسشر در این باره گفت:" من به فینال 1999 فکر نمی‌کنم چون آن مسابقه مقابل بایرن مونیخ بود. بازی فینال هم بود و با بازی فردای ما که در یک‌چهارم نهایی است فرق داشت".

 

1398168

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" ما به جای آن بازی به مسابقه با پاری سن ژرمن و پیروزی خارج از خانه‌مان مقابل یوونتوس فکر می‌کنیم. ما امسال در بازی‌های خارج از خانه چند تیم بزرگ را شکست داده‌ایم".

 

سولسشر در ادامه گفت:" اگر به کیفیت بازیکنان ما نگاه کنید شکی باقی نمی‌ماند که ما برای بارسلونا تهدید هستیم. کاری که مقابل پاری سن ژرمن کردیم اعتماد به نفس بچه‌ها را بالا برده و آنها احتمالا رویای تکرار آن بازی در نوکمپ را در سر می‌پرورانند".

 

 

دیدگاه‌ها