کد خبر : 1602608 | 16 فروردين 1398 ساعت 15:28 | 66.5K بازدید | 0 دیدگاه

رادومیر آنتیچ:

مودریچ حتی بهترین پاسور دنیا هم نیست!

سرمربی صربستانی سابق اتلتیکو و بارسلونا به تندی از لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید انتقاد کرد.

مودریچ حتی بهترین پاسور دنیا هم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ سال 2018 تمام عناوین فردی مهم در فوتبال را تصاحب کرد. او با رئال فاتح لیگ قهرمانان شد و با کرواسی هم به فینال جام جهانی راه یافت. در نهایت او به سلطه 10 ساله مسی و رونالدو در توپ طلا پایان داد و مرد سال فوتبال دنیا برگزیده شد.

 

 

1395436

 

 

رادومیر آنتیچ که سال 1996 توانست اتلتیکو را قهرمان لالیگا کند و مقطعی کوتاه نیز سرمربی بارسا بود، از جمله مخالفان لوکا مودریچ است.

او به وبسایت گل گفت:« از کی تا حالا مودریچ بهترین پاسور دنیاست؟ از او اخیرا پاس گلی دیده اید؟ او نه گل می زند و نه پاس گل می دهد. مودریچ بهترین پاسور دنیا هم نیست چه رسد به اینکه او را بهترین بازیکن دنیا بدانیم. از نظر من رسیدن توپ طلا به او غیر قابل درک بود. معتقدم کوین دی بروین(ستاره سیتی) بسیار بهتر از مودریچ است.»

 

آنتوان گریزمان در بارسا:« به نظر من بیش از اینکه بارسا به گریزمان نیاز داشته باشد، این رئال است که به او نیاز دارد. رئال به یک انقلاب در تیم خود نیاز دارد و باید  چند بازیکن را بفروشد و با چند خرید بزرگ، یک پروژه جدید را استارت بزند. معتقدم رئال باید از زیدان محافظت کند و او هیچ نقشی در ناکامی های این فصل ندارد. وقتی رئال در هیچ جامی شانس قهرمانی ندارد، طبیعی است که از حالا به گمانه زنی در مورد نقل و انتقالات تابستانی پرداخته شود.»

 

دیدگاه‌ها