کد خبر : 1610741 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 13:04 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

تماس‌های سری بارسلونا برای جذب کاپیتان آژاکس

موندو دپورتیوو می‌گوید بارسلونا به تلاشهای خود برای خرید ماتیس دی‌لیخت، کاپیتان آژاکس شدت بخشیده و با این باشگاه هلندی در تماس است.

تماس‌های سری بارسلونا برای جذب کاپیتان آژاکس

به گزارش "ورزش سه"، موندو دپورتیوو، روزنامه ورزشی اول شهر بارسلونا صفحه اول شماره امروز خود را به ماتیس دی‌لیخت، کاپیتان آژاکس آمستردام اختصاص داد و از شدت گرفتن تلاشهای بارسلونا برای خرید او خبر داده است.

 

موندو دپورتیوو می‌گوید بارسلونا می‌خواهد تکلیف انتقال ماتیس دی‌لیخت کاپیتان آژاکس را هر چه زودتر مشخص کند چرا که می‌داند دی‌لیخت شخصاً می‌خواهد فصل بعد در بارسا و در کنار دیگر ستاره هلندی آژاکس، فرانکی دی‌یونگ که پیش از این انتقالش به بارسا قطعی شده، بازی کند.

 

1405061

 

این روزنامه شهر بارسلون می‌گوید از منابع نزدیک به باشگاه مطلع شده که مدیران ارشد بارسا دیروز با مدیران آژاکس تماس گرفته و در این تماس که بین بلندرتبه‌ترین مدیران دو باشگاه انجام شده درباره برنامه مشخصی که باید در جهت این انتقال اجرایی شود بحث و تبادل نظر شده است.

 

موندو دپورتیوو می‌گوید با اینحال باشگاه بارسلونا قصد دارد مذاکراتش با آژاکس فعلا در سکوت خبری کامل انجام شود و تا زمان قطعی شدن انتقال دی‌لیخت هیچ خبری از آن به بیرون درز نکند. این روزنامه کاتالان می‌گوید با اینکه دیروز در شبکه‌های اجتماعی اخباری مبنی بر دیده شدن مینو رایولا، ایجنت جنجالی دی‌لیخت در شهر بارسلون منتشر شده بود اما این خبر صحت نداشته.

 

1405062

 

بر اساس این گزارش، باشگاه بارسلونا در هفته‌های اخیر که آژاکس درگیر رقابت در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بود از برقراری تماس با این باشگاه درباره دی‌لیخت خودداری کرده بود تا در فضایی آرام‌تر هدفش را دنبال کند. اما حالا با حذف شدن آژاکس از رقابتها، باشگاه کاتالان فرصت را غنیمت شمرده تا بار دیگر هدف خود برای جذب مدافع هلندی را دنبال کند.

 

موندو دپورتیوو می‌گوید یکی از دلایلی که مدیران بارسلونا را کمی نگران کرده انتشار خبرهایی در رسانه‌ها است که نشان می‌دهد یک باشگاه انگلیسی هم برای جذب دی‌لیخت اقداماتی انجام داده. این خبر اخیراً توسط ادوین فن‌ درسار، مدیر اجرایی آژاکس به صورت تلویحی تایید شد. فن درسار در پاسخ به سوالاتی درباره کاپیتان آژاکس گفته بود او فصل آینده یا به لالیگا منتقل خواهد شد یا به لیگ برتر.

 

دیدگاه‌ها