کد خبر : 1611349 | 23 اردیبهشت 1398 ساعت 18:07 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

در جست و جوی تکرار خاطرات آزادی در نقش جهان؛

علوی به دنبال حسن ختام در دومین بازی بزرگ

تیم فوتبال استقلال خوزستان آخرین بازی خود در لیگ برتر را در خانه یکی از مدعیان قهرمانی انجام می دهد.

چبه گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم های سپیدرود و نفت مسجد سلیمان هنوز در رقابت برای بقا در لیگ برتر هستند، دیگر تیم سقوط کرده به لیگ یک از دو هفته پیش مشخص شده و خود را از بقیه تیم ها جدا کرده است. تیم استقلال خوزستان که مشکلات مختلفی را در طول لیگ هجدهم پشت سر گذاشت، سرانجام به لیگ پایین تر سقوط کرد و حالا آخرین روزهای خود را در سطح اول فوتبال ایران سپری می کند.

 

آبی های خوزستان فصل را با چندین سرمربی طی کردند و سید محمد علوی، آخرین سرمربی این تیم است که در دیدار آخر فصل هم روی نیمکت خواهد نشست. علوی تا کنون 5 بار تیم استقلال خوزستان را هدایت کرده و نتوانسته موفق به پیروزی با این تیم شود. مهم ترین بازی این تیم با علوی، دیدار مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی بود. در آن بازی تیم خوزستانی نمایش تحسین برانگیزی ارائه کرد اما در نهایت مقابل قدرت حریف خود شکست خورد.

 

حالا علوی و تیمش به هفته پایانی لیگ برتر رسیده اند و باید در اصفهان با سپاهان روبرو شوند؛ سپاهانی که در کنار پرسپولیس، شانس قهرمانی دارد و حساب ویژه ای روی برد مقابل حریفِ از پیش سقوط کرده باز می کند. در سمت مقابل، سرمربی جوان استقلال خوزستان هم نمی خواهد اولین تجربه لیگ برتری خود را بدون برد تمام کند. علوی امیدوار است تیمش یک نمایش خوب دیگر مثل همان فوتبالی که مقابل استقلال تهران ارائه کرد، رقم بزند.

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها