کد خبر : 1553735 | 23 شهریور 1397 ساعت 18:45 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

نیمه اول پیکان۰-۰پارس جنوبی؛ سرما در گرما

بازی دو‌تیم لیگ برتری در جام حذفی یک نیمه سرد و کم‌ حادثه بود.

نیمه اول پیکان۰-۰پارس جنوبی؛ سرما در گرما

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لیگ برتری پیکان و پارس جنوبی در حالی در جام حذفی به مصاف هم رفتند که پیش بینی می شد یکی از جذابترین بازی های این مرحله رقم بخورد اما ۴۵ دقیقه اول این بازی یک مسابقه کم حادثه و با کیفیتی پایین تر از لیگ برتر بود.


مجید جلالی و مهدی تارتار در حالی پا به این مسابقه گذاشتند که هر دوتیم چند یار اصلی شان را در اختیار نداشتند. پیکان آرمان قاسمی و مهدی شیری و پارس جنوبی حسین پورامینی، فرشاد محمدی فر و احمد گوهری را در اختیار نداشت و همین موضوع از کیفیت بازی کاسته بود اما سبک بازی دو تیم که بیشتر چشم به حوادث برای گل زدن و‌ عدم دریافت گل بود باعث شد در نیمه اول موقعیت های زیاد گل و بازی جذابی در حد دو تیم لیگ برتری را شاهد نباشیم.


جلالی برای این بازی بازهم از دو‌ مهاجم تخصصی و بازیکنان تهاجمی مثل ثاقبی و مومنی در خط هافبکش استفاده کرد و تارتار نیز برای حل مشکل نبود بازیکنان اصلی به باتجربه هایی مثل محمد نوری و بنگر تکیه کرد.


در نیمه اول چند حادثه روی دروازه ها رخ داد از جمله دقیقه ۱۲ اشتباه بنگر و‌ حمله پیکانی ها با ضربه محکم آل کثیر همراه بود که توپ به بیرون رفت.


دقیقه بیست بازهم آل کثیر موقعیت خوبی را بی دقت زد و کرنر شد.


چند دقیقه قبل مومنی نتوانسته بود از اشتباه مدافع پارس جنوبی استفاده کند. همچنین دقیقه ۳۸ خطا روی مومنی از چپ توسط ثاقبی ارسال شد که ضربه سر سجاد مشکل پور با اختلاف کمی بیرون رفت.
دقیقه۴۲ اوت بلند پارسی ها از چپ نصیب ابراهیم صالحی شد و ضربه آرام او به بیرون رفت. پارس در وقت های تلف شده هم می توانست به گل برسد اما ضربه آرام محمود نوری را شیخ ویسی گرفت تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

دیدگاه‌ها