کد خبر : 1015623 | 21 تیر 1392 ساعت 12:56 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

عباسی: تعلیق‌ها برطرف شده است

وزیر ورزش و جوانان از برطرف شدن تمام تعلیق‌های فدراسیون‌های ورزشی خبر داد.

عباسی: تعلیق‌ها برطرف شده است
محمد عباسی پس از تجلیل از ملی‌پوشان والیبال در جمع خبرنگاران با اشاره به تعلیق برخی از فدراسیون‌ها اظهار کرد: تعلیق فدراسیون‌ها مسئله‌ای بود که در گذشته وجود داشت و حالا کاملا برطرف شده است. ما باید اقتدار داخلی خودمان را در ورزش حفظ کرده و تحت تاثیر عوامل خارجی قرار نگیریم. باید اثرگذاری داشته باشیم. باید در عرصه جهانی از قواعد و اقتدار خودمان حمایت کنیم.
به گزارش ایسنا، وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: درباره تعلیق‌ها هیچ نگرانی‌ای نمی‌بینم؛ چرا که معتقدم مشکلات از بین رفته است. درباره فدراسیون کشتی نیز باید بگویم که انتخابات فدراسیون‌ها باید به موقع برگزار شود. مجمع دمکراتیک فدراسیون‌ها نیز مسوول برگزاری انتخابات است که خود این مجمع تصمیم گرفت تا انتخابات فدراسیون کشتی برگزار نشود. هیچ نامه تعلیقی از طرف فدراسیون جهانی کشتی ندیدم و چیزی به دست من نرسیده است.
عباسی درباره وضعیت محمد رویانیان در پرسپولیس هم گفت: مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به کار خود ادامه می‌دهند. ما نیز از آنهاحمایت می‌کنیم اما ممکن است به دلیل مسائل مدیریتی تغییراتی ایجاد شود. ستاد نیروهای مسلح موافق به ادامه کار رویانیان در پرسپولیس نیست اما ما پیگیر هستیم.
وی در پایان با اشاره به نام جعلی خلیج ع‌.ر.ب‌.ی در لیگ فوتبال امارات بیان کرد:‌ ورزش از اصلی‌ترین پایه‌های صلح جهانی است و مردم ایران نیز همیشه به صلح و عشق فکر می‌کرده‌اند. از کشورها می‌خواهیم مسائل سیاسی را وارد ورزش نکنند. نام خلیج‌فارس در تاریخ جهان ثبت شده و همه از آن با خبر هستند و با تغییر نامش نمی‌توانند کاری انجام دهند.

دیدگاه‌ها