کد خبر : 1192529 | 30 آذر 1393 ساعت 17:35 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز دشوار برنو در برزیل بعد از رهایی از زندان

برنو پس از آزادی از زندان، از کشور آلمان اخراج شد.

آغاز دشوار برنو در برزیل بعد از رهایی از زندان
به گزارش "ورزش سه"، وی در گام نخست در فرودگاه شهر سائوپائولو با تعدادی هوادار کنجکاو فوتبال روبرو شد که از او عکس و امضا می‌خواستند، اما او سکوت کرد و خود را از تیررس آنها رهاند.

این مدافع برزیلی که سه سال پیش خانه‌اش را در آلمان آتش زد و به همین دلیل دادگاه وی را به سه سال و نه ماه زندان محکوم کرد، در گفتگو با خبرنگاران تلویزیونی که وی را از فرودگاه مونیخ تا سائوپائولو همراهی می‌کردند، گفت:" من با سری افراشته به برزیل بازگشته‌ام و با پذیرش این سرنوشت، آغازی دوباره در ورزش خواهم داشت."

مدیر باشگاه سائوپائولو که قراردادی را از دسامبر 2012 با برنو منعقد کرد و حقوق ماهیانه 3000 یورو را برای این بازیکن درنظر گرفت، اظهار داشت:" او اوایل ماه ژانویه کارش را رسما به عنوان بازیکن سائوپائولو آغاز خواهد کرد. البته زمان دقیقش بستگی به خواست وی و شروط ما دارد."

موریس رامالیو مربی این تیم نیز (که برنو با 18 سال سن تحت رهبری وی قهرمانی سال 2007 لیگ برزیل را به عنوان یک بازیکن فیکس در سائوپائولو به دست آورد و سپس در ازای مبلغ 12 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست) در این زمینه اذعان کرد:" ما معمولا در تیممان بازیکن بزرگ جدید نمی‌آوریم. ولی حالا قصد داریم دست این شهروندمان را بگیریم تا بتواند به جامعه برگردد. باید با او ملاقات کنم. چشم در چشم با هم صحبت کنیم تا بدانم این روزها چه احساسی دارد."

قرار است باشگاه سائوپائولو برای این بازیکن جلسان روان‌درمانی تدارک ببیند.

دیدگاه‌ها