کد خبر : 1603592 | 20 فروردين 1398 ساعت 14:34 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

با یک گل و دو پاس گل در بازی الوصل

عملکرد درخشان سبزپوش نیجریه‌ای در آسیا

کریستین اوساگوانا را می توان بهترین بازیکن دیدار شب گذشته ذوبی ها دانست. او در دیدار برابر الوصل توانست 1 بار گلزنی و 2 بار نیز گلسازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد بسیار خوب ذوبی ها در لیگ قهرمانان آسیا در دیدار سوم این تیم نیز ادامه یافت. دیداری که قطعا بهترین بازیکن آن، مهاجم نیجریه ای ذوبی ها بود. کریستین اوساگوانا در دیدار برابر الوصل نیز از ابتدا در میدان حضور داشت و با بازی فوق العاده از خود نشان داد. او در این بازی توانست گل اول ذوبی ها را وارد دروازه الوصل کند تا بازی با تساوی یک بر یک در نیمه اول به پایان برسد.


اما در نیمه دوم نیز عملا تغییری در سیستم و عملکرد مهاجم نیجریه ای به وجود نیامد و او توانست به وظایف تعریف شده خود ادامه دهد و به همین دلیل با پاس های خوب خود مقدمات گلزنی  ذوبی ها را فراهم کرد. او در دیدار شب گذشته علاوه بر به ثمر رساندن گل اول ذوبی ها، با دو پاس گل برای حمید بوحمدان و ارسلان مطهری خود را ستاره بازی برابر الوصل معرفی کند.


کریستین اوساگوانا مهاجم نیجریه ای ذوبی ها که در دوران حضور منصوریان به جمع ذوبی ها اضافه شد و با عملکرد خوب خود در بازی های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر فعلا حضور خود در ترکیب اصلی را بیمه کرده است.

 

 

1396475

 

1396476

دیدگاه‌ها