کد خبر : 1614027 | 05 خرداد 1398 ساعت 17:58 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

دفاعیه لوئیس سوارز در پاسخ به اتهامات

لوئیس سوارز را متهم کرده اند که خودسرانه تصمیم به جراحی زانو گرفته و باشگاه را در جریان نگذاشته است.

دفاعیه لوئیس سوارز در پاسخ به اتهامات

به گزارش "ورزش سه"، 17 روز پیش و پس از شکست بارسا برابر لیورپول، با توجه به قهرمانی بارسا در لالیگا و حذف این تیم از چمپیونزلیگ، سوارز تصمیم گرفت تا زانوی مصدومش را به تیغ جراحی بسپارد. با توجه به ناحیه ای که باید مورد جراحی قرار بگیرد، او حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود و به این ترتیب فینال کوپا دل ری را از دست داد و نتوانست در آخرین بازی فصل، بارسا را همراهی کند.

در فینال و برابر والنسیا، بارسا بدون مهاجم نوک تخصصی بازی کرد و در غیاب او و دمبله، بلوگرانا مشکلات متعددی در زدن ضربات آخر داشت و 2-1 مغلوب شد. 

 

 

1405483

 

 

برخی سوارز را متهم کرده اند که بدون توجه به اهمیت فینال کوپا دل ری و به خاطر همراهی تیم ملی کشورش در کوپا آمه ریکا، پیش از اتمام فصل تصمیم به جراحی گرفته است.

سوارز در دفاع از تصمیم خود بیانیه ای به این شرح صادر کرد:« مصدومیتی که باعث شد زانویم را به دست جراحان بسپارم، ارتباطی به مصدومیت قدیمی که در طول فصل به آن دچار بودم نداشت؛ بلکه من در آنفیلد برابر لیورپول دچار پارگی مینیسک شدم و چاره ای جز جراحی نداشتم.  در واقع مجبور به جراحی شدم و از دست دادن فینال کوپا دل ری، هرگز مطابق خواسته من نبود.»

 

 

1408462

دیدگاه‌ها