کد خبر : 1612873 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 21:23 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

آلیسون: داستان بارسلونا را برای فرزندانم تعریف می‌کنم

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، از شب رویایی بازگشت برابر بارسلونا صحبت کرد.

آلیسون: داستان بارسلونا را برای فرزندانم تعریف می‌کنم

 


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شرایطی به فینال لیگ قهرمانان رسید که کمتر کسی تصور می کرد بعد از شکست سنگین در نوکمپ، آنها با 4 گل در آنفیلد به برتری رسیده و راهی فینال شوند، اما این اتفاق رخ داد و حالا آلیسون از آن دیدار به عنوان داستانی که برای فرزندانش تعریف خواهد کرد، یاد می کند.

 

آلیسون گفت: "این خاطره برای همیشه با من خواهد بود و این داستانی است که من برای فرزندان و نوه هایم تعریف خواهم کرد اما من در نهایت امیدوارم به لطف خدا بتوانیم در این مسیر به هدف اصلی خود که فتح لیگ قهرمانان است دست یابیم.

 

1404267

 

احساسم برای بازی کردن در ترکیب لیورپول؟ باور نکردنی، باور نکردنی، من در آنفیلد برابر لیورپول بازی کرده و تجربه فشار مضاعفی که هواداران به بازیکنان در زمین می آورند را داشته ام و معتقدم بازی کردن در برابر تیم ما آسان نیست.

 

حالا که من اینجا بازی می کنم دستاوردهای شگفت انگیزی در لیگ قهرمانان داشته و اتفاقات بزرگی را تجربه کرده ایم و در نهایت در این مسیر به فینال هم رسیدیم، آنهم بعد از شکست سختی که بسیاری فکر می کردند بازگشت غیرممکن است اما به لطف خدا، تعهد فراوان و حمایت هواداران موفق به انجام آن شدیم."

دیدگاه‌ها