کد خبر : 1612812 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 16:45 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان باعث شد تمدید کنم

کروس: با آمدن پوگبا چیزی عوض نمی شود

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال امروز قراردادش را تا 2023 تمدید کرد.

کروس: با آمدن پوگبا چیزی عوض نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس تابستان 2014 و پس از قهرمانی جام جهانی با آلمان به رئال مادرید پیوست و در 5 سال گذشته توانسته 12 جام ارزشمند، از جمله سه لیگ قهرمانان متوالی را با رئال کسب کند.

در حالی که شایعاتی مبنی بر جدایی او به گوش می رسید، کروس قراردادش را تا 2023 تمدید کرد.

 

 

1407359

 

 

هافبک آلمانی در نشست خبری پس از تمدید قراردادش گفت:« امروز برای من روز شاد و به خصوصی است. موفقیت های زیادی با رئال کسب کرده ام و مطمئنم که ادامه دار نیز خواهند بود. تمدید قرارداد برای من، اتفاق خاصی است. از روز اول باشگاه به من اطمینان داشت و این ارتباط خوب همچنان حفظ شده است. برای موفقیت های بیشتر باهم به پیش خواهیم رفت.»

 

صحبت با زیدان:« نمی گویم زیدان به من چه گفت ولی اگر در مورد آینده ام تردید داشتم، الان اینجا نبودم.»

 

 

1407358

 

 

فصل بد رئال:« هیچکدام در سطح خودمان نبودیم و زمانی که تعداد زیادی از بازیکنان یک تیم در سطح خودشان نباشند، شرایط دشوار می شود. البته پس از موفقیت های متوالی ما در سال های گذشته، این طبیعی است. غیرطبیعی سه قهرمانی متوالی ما در چمپیونزلیگ بود. این به نظر غیرممکن است ولی ما آن را ممکن کردیم. الان برای فصل بعد، انگیزه بسیار بالایی داریم و به شخصه خوشحالم که در رئال خواهم ماند.»

 

پیام برای هواداران:« پیام من برای هواداران این است که فصل بعد رئال را به جایگاه اصلی خودش برمی گردانیم. نمی گویم همه جام ها را می بریم؛ چون کسی از آینده خبر ندارد ولی همه تلاش مان را خواهیم کرد و در این راه به کمک آنها نیاز داریم.»

 

جذب امباپه:« از او به عنوان بازیکن خوشم می آید ولی این سوال را باید از او بپرسید.»

 

پوگبا:« از او هم خوشم می آید ولی نگران جایگاهم نیستم. اگر او به رئال بیاید، قرار نیست چیزی تغییر کند. من برای جایگاهم می جنگم و زمانی که در سطح خودم باشم، هیچ نگرانی از این بابت نخواهم داشت.»

 

بازگشت زیدان:« همه موافق بازگشت او بودیم و این یکی از دلایل تمدید قراردادم است. اگر او من را نمی خواست، قطعا اینجا نبودم.»

 

 

1407357

 

دیدگاه‌ها