کد خبر : 1614289 | 07 خرداد 1398 ساعت 12:12 | 680 بازدید | 0 دیدگاه

عسکری:

از همه ظرفیت تکواندو در یونیورسیاد استفاده می‌کنیم

سرمربی تیم ملی تکواندوی دانشجویان ایران با بیان اینکه سعی‌مان اعزام بهترین نفرات به یونیورسیاد ۲۰۱۹ است، گفت: هدفمان دفاع از عنوان قهرمانی است.

از همه ظرفیت تکواندو در یونیورسیاد استفاده می‌کنیم

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، فریبرز عسکری درباره آغاز تمرینات تیم ملی تکواندوی دانشجویان ایران برای حضور در سی‌امین یونیورسیاد دانشجویان جهان اظهار کرد: از روز شنبه اردوی تیم ملی دانشجویان همراه با تیم اعزامی به گرندپری چین آغاز شد و در صددیم تمامی نفرات را در اردوها رصد کنیم تا در نهایت با برگزاری رقابت‌های انتخابی درون اردویی، بهترین نفرات را به یونیورسیاد ۲۰۱۹ اعزام کنیم.

 

سرمربی تیم ملی تکواندو دانشجویان ایران، گفت: با توجه به اینکه رقابت‌های تکواندوی یونیورسیاد ۲۰۱۹ بر خلاف دوره‌های قبل با کاهش ۲ وزن همراه شده و در ۶ وزن برگزار می‌شود، تمام سعی خود را به کار می‌گیریم تا از عنوان قهرمانی‌مان در این رقابت‌ها دفاع کنیم.

 

وی درباره ترکیب تیم ملی دانشجویان در این رقابت‌ها و اینکه آیا از نفرات مطرح تیم ملی استفاده خواهد شد یا خیر، خاطرنشان کرد: با توجه به فاصله زمانی زیاد بین گرندپری رم و گرندپری بلغارستان و برگزاری رقابت‌های یونیورسیاد در همین حین، می‌توانیم از ظرفیت تیم ملی نیز در این مسابقات استفاده کنیم.

 

عسکری با تاکید بر اینکه اساس انتخاب نفرات تیم ملی دانشجویان بر اساس شایسته‌سالاری خواهد بود، تصریح کرد: تمام ملی‌پوشان مطرح تکواندوی ایران نیز همگی دانشجو هستند و می‌توانند به تیم ملی دانشجویان در یونیورسیاد کمک کنند. قطعاً با برگزاری اردوها و مشاهده عملکرد نفراتمان و همچنین برگزاری رقابت‌های انتخابی، بهترین ترکیب را عازم این مسابقات خواهیم کرد.

 

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در پایان با بیان اینکه قطعاً سطح کیفی رقابت‌های یونیورسیاد بالا خواهد بود، خاطرنشان کرد: در سال المپیک هستیم و تمامی تکواندوکاران جهان برای بالا بردن امتیازات خود و کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنند. با توجه به اینکه رقابت‌های تکواندوی یونیورسیاد در گرید G۲ برگزار می‌شود و ۲۰ امتیازی است، قطعاً نفرات مطرح جهان نیز در یونیورسیاد حاضر خواهند شد.

 

دیدگاه‌ها