کد خبر : 1612669 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 22:24 | 978 بازدید | 0 دیدگاه

آقای گل قطر دروازه‌بان شد(عکس)

ستاره الجزایری السد قطر در آستانه دیدار برابر پرسپولیس دستکش دروازه‌بانی به دست کرد و دور از دروازه حریف دیده شد.

به گزارش "ورزش سه"، السد قطر فردا دوشنبه در حالی در ورزشگاه آزادی آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل پرسپولیس برگزار می‌کند که تمام ستاره‌های خود را ازجمله ژاوی در اختیار دارد و امیدوار است با بهره‌مندی از تمام نفرات‌اش نماینده ایران را شکست دهد و صدرنشینی‌اش را قطعی کند.

 

یکی از مهم ترین ستاره هایی که السد قطر فردا برابر پرسپولیس در اختیار خواهد داشت  بغداد بونجاح است بازیکنی که در دو دیدار اخیر از صد برابر پرسپولیس که با برتری یک بر صفر قطری ها همراه بوده است هر دو گل تیمش را به ثمر رسانده و نمایش تاثیر گذاری داشته است

 

بغداد بونجاح که مهره بدون جانشینی در ترکیب السد محسوب می‌شود، فردا نیز در خط حمله تیمش برابر پرسپولیس حضور دارد و قطری‌ها چشم به درخشش دوباره او دارند تا بتوانند برابر سرخ‌پوشان نتیجه بگیرند و با صدرنشینی از گروه D صعود کنند.

 

بونجاح در فصل اخیر  لیگ ستارگان قطر عملکرد بسیار خوبی داشت، طوری که در هر ۲۲ بازی فصل به طور ثابت به میدان رفت و موفق شد آمار استثنایی ۳۹ گل زده را که در تاریخ لیگ قطر بی‌سابقه بود  را ثبت کند اما او امروز در جریان آخرین تمرین تیمش برابر پرسپولیس در جایی دور از دروازه حریف و در میان هم‌تیمی‌هایش دیده شد.

 

پدرو کوریا، سعد الشیب، حسن الهیدوس و ... امروز در کنار بغداد بونجاح دیده شدند که نکته قابل توجه در جمع آنها، دستکش‌هایی بود که بغداد بونجاح، مهاجم و پدرو، مدافع راست السد در دست داشتند که به شوخی با سایر بازیکنان پرداختند.

 

دیدگاه‌ها