کد خبر : 1611001 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 10:12 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض مکرر بودیمیر به داوری ناظمی (عکس)

ماریو بودیمیر مهاجم تیم پرسپولیس بارها به تیم داوری معترض شد و علیه آن ها موضع گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، ماریو بودیمیر پس از چند بازی غیبت در دیدارهای لیگ برتری تیم پرسپولیس این بار در مقابل ماشین سازی به ترکیب اصلی رسید و در کنار علی علیپور برای سرخ ها به میدان رفت. بودیمیر در هفته های اخیر فشار زیادی را از سوی هواداران و رسانه ها متحمل شد و به همین خاطر انگیزه زیادی برای نمایش توانایی های خود داشت.

 

او در نیمه اول روی چند صحنه اثرگذار ظاهر شد که از جمله آن ها می توان به مشارکت در کار تیمی و ساخت یک موقعیت با ضربه سر اشاره کرد. مهاجم کروات قرمزها همچنین با فرار دیدنی پشت سر کنعانی زادگان یک خطا در موقعیتی مناسب را از مدافع ملی پوش ماشین سازی گرفت.

 

اما در نیمه دوم بودیمیر چند فرصت گلزنی را هم پیدا کرد که شاید مهم ترین آن ها در دقیقه 77 بود. جایی که علیپور توپ را به بودیمیر سپرد و او پس از چرخشی ماهرانه و تحت فشار بازیکن حریف شوتزنی کرد اما ضربه اش را ده خسوس گرفت. پس از آن بودیمیر به شدت به داور پشت دروازه اعتراض کرد و اعتقاد داشت که او باید آن صحنه را پنالتی می گرفت.

 

با این حال دقایقی بعد بودیمیر موفق شد یک پنالتی بگیرد تا علی علیپور دروازه ماشین سازی را باز کند. مهاجم کروات سرخ ها این فصل اگرچه در گلزنی ناکام بوده اما حداقل در گرفتن پنالتی و گل سازی برای علیپور موفق عمل کرده است.

 

بودیمیر در بازی پرسپولیس و تراکتور

 

اعتراض بودیمیر در بازی پرسپولیس و تراکتور

 

اعتراض بودیمیر به داور در بازی پرسپولیس و تراکتور

 

دیدگاه‌ها