کد خبر : 1609318 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 10:26 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

معبودی: از پرسپولیس و پدیده امتیاز می‌خواهیم

ماشین‌سازی عالی بازی می‌کند تا بهانه به کسی ندهد!

هافبک ماشین سازی معتقد است که تیمش برای کسب نتیجه در دو هفته پایانی انگیزه های خاص خودش را دارد.

ماشین‌سازی عالی بازی می‌کند تا بهانه به کسی ندهد!

به گزارش "ورزش سه" ماشین سازی علی رغم حضور در رتبه سیزدهم جدول رده بندی، نقش غیر قابل انکاری در تعیین رتبه تیم های بالای جدول در دو هفته پایانی خواهد داشت. این تیم در هفته بیست و هشتم با دو گل مغلوب سپاهان شد و در هفته های بیست و نهم و سی ام به ترتیب با پرسپولیس و پدیده دیدار خواهد کرد. عزیز معبودی، هافبک تیم ماشین سازی در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه در مورد وضعیت خود و تیمش گفت: با وجود اینکه باختیم اما مقابل سپاهان موقعیت زیادی داشتیم. بالای پنج فرصت گلزنی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. سپاهان هم تیم دست و پا بسته ای نبود و توانست در خانه خودش ما را شکست دهد. اگر بازی را دیده باشید متوجه خواهید شد که تیم ما چهره یک تیم بازنده را نداشت و رقابت پایاپایی با تیم سپاهان در طول نود دقیقه داشتیم.

 

*انگیزه کافی برای کسب نتیجه داریم


شاید خیلی ها عنوان کنند که ماشین سازی برد و باخت برایش در هفته های پایانی فرقی ندارد. در تیم اما چنین جوی وجود ندارد و انگیزه کافی برای کسب نتیجه داریم. ما تلاش می کنیم که در پایان فصل بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم. تا آخرین لحظه تلاش خواهیم کرد تا اگر یک درصد هم امکان ارتقای رتبه مان در جدول وجود داشته باشد این امر را محقق کنیم.

 

*از پرسپولیس و پدیده امتیاز می‌خواهیم


از شانس ما، بازی های پایانی مان با تیم های بالای جدول افتاده است. در نیم فصل اول فشار زیادی را بابت این مساله متحمل شدیم. اکنون نیز چنین فشاری را دوباره تجربه می کنیم. متاسفانه مقابل استقلال و سپاهان با وجود شایستگی هایی که داشتیم شکست خوردیم. پرسپولیس و پدیده به عنوان حریفان بعدی مان، تیم های بسیار قدرتمندی هستند و کار سختی مقابل شان خواهیم داشت. می دانیم که نتایج بازی هایمان می تواند سرنوشت قهرمانی و سهمیه را برای تیم های دیگر تعیین کند. بر همین اساس سعی خواهیم کرد از تمام توان خودمان استفاده کنیم تا بهانه دست بعضی ها نداده و حرف و حدیثی پشت مان به وجود نیاید.
 

 

*امسال، سالِ ما نبود


متاسفانه علی رغم همه تلاشی که مجموعه تیم ماشین سازی انجام داد، باید بگویم که امسال، سالِ ما نبود. شروع خوبی در آغاز فصل نداشتیم که ناشی از اتفاقات عجیبی بود که پیش از آغاز فصل شاهد آن بودیم. در ادامه نیز با کمبود بازیکن مواجه شدیم. در چنین شرایطی، سعی کردیم یک نماینده شایسته برای فوتبال آذربایجان باشیم و حداقل سهمیه این خطه فوتبال دوست را حفظ کنیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

 

دیدگاه‌ها