کد خبر : 1617433 | 23 خرداد 1398 ساعت 15:20 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

گریزمان به بارسا بیاید، دیگر به نوکمپ نمی روم

پس از اینکه شب گذشته نایب رئیس اتلتیکو مادرید خبر از توافق گریزمان با بارسلونا داد، دیگر می توان با اطمینان گفت که این بازیکن راهی بارسا خواهد شد.

گریزمان به بارسا بیاید، دیگر به نوکمپ نمی روم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته انخل خیل مارین، نایب رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید فاش ساخت که از ماه مارس گذشته می داند که گریزمان به بارسلونا خواهد رفت.  در واقع ستاره فرانسوی منتظر اول جولای است تا بارسا با پرداخت 120 میلیون یورو بند فسخ قراردادش، این انتقال را نهایی کند.

گریزمان سال گذشته نیز تا یک قدمی پیوستن به بارسا پیش رفت ولی در نهایت تصمیم گرفت با اتلتیکو تمدید کند. اتفاقی که باعث خشم هواداران بارسلونا شد.

 

 

1412700

 

 

جوزپ ماریا مینگیا، استعدادیاب سابق بارسا و مدیر برنامه بازنشسته، مخالف جدی انتقال گریزمان است. او به کادنا کوپه گفت:« اگر خیل مارین گفته است که گریزمان به بارسا خواهد رفت، قطعا از این قضیه اطمینان دارد و سندی در این مورد دیده است. من از چند مسئول اتلتیکو هم این موضوع را شنیدم و می توانم با اطمینان بگویم که اول جولای، گریزمان به بارسلونا خواهد رفت.

او سال گذشته هم می توانست به بارسا بیاید ولی با کاری که انجام داد، باعث ناراحتی بسیاری از هواداران از جمله خود من شد. هرگز دوست ندارم چنین بازیکنی را با پیراهن بارسا ببینم. در این شک ندارم که اگر گریزمان رسما به بارسا بپیوندد، دیگر به نوکمپ نخواهم رفت.»

 

دیدگاه‌ها