کد خبر : 1618296 | 27 خرداد 1398 ساعت 18:41 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تلاش یوونتوس برای ربودن خرید PSG

یوونتوس قصد دارد به هر نحوی زمینه خرید ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی آژاکس را فراهم کند.

آخرین تلاش یوونتوس برای ربودن خرید PSG


به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتصاب رسمی مائویتسیو ساری به عنوان سرمربی جدید یوونتوس، فصل نقل و انتقالات نیز برای این تیم آغاز شده و توتو اسپورت مدعی شد پاول ندود در اولین اقدام قصد دارد انتقال ماتیاس دی لیخت به تورین را نهایی کند.

 

گرچه به نظر می رسد مدافع 19 ساله آژاکس فاصله ای تا پوشیدن لباس پاری سن ژرمن نداشته و مینو رایولا با مدیران این باشگاه متمول فرانسوی به توافق رسیده است، اما ممکن است در آخرین لحظات انتقال او به یوونتوس نهایی شود.

 

1407355

 

قرار است به زودی جلسه ای بین پاول ندود و مینو رایولا در شهر موناکو برگزار شود و اگرچه همچنان پاری سن ژرمن از شانس بیشتری برای جذب دی لیخت برخوردار است، اما شرایط یوونتوس برای این انتقال نسبت به هفته گذشته خیلی بهتر شده و شاید در این جلسه مدیران یوونتوس قادر به تغییر شرایط و توافق با رایولا برای انتقال دی لیخت باشند.

 

با توجه به خداحافظی آندره ا بارزالی و احتمال بالای جدایی مارتین کاسرس، یوونتوس به شدت نیاز به جذب یک مدافع میانی در تابستان امسال دارد و اگر آنها بتوانند با ماتیاس دی لیخت به توافق نهایی برسند، احتمالا برای سال های طولانی از داشتن یک مدافع وسط باکیفیت بهره خواهند برد.

دیدگاه‌ها