کد خبر : 1619340 | 01 تیر 1398 ساعت 20:32 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین برانکو تا پایان هفته اعلام می‌شود؛

رسمی: سرمربی پرسپولیس خارجی است

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد جانشین برانکو ایوانکوویچ قطعا یک مربی خارجی خواهد بود که تا پایان هفته جاری معرفی می‌شود.

رسمی: سرمربی پرسپولیس خارجی است

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه برانکو ایوانکوویچ تصمیم به حضور در الاهلی عربستان گرفت، باشگاه پرسپولیس ضمن اعتراض به جدایی غیرقانونی او به دلیل باقی مانده از قرارداد یک ساله مربی کروات، برای جانشین او اقدام کرد و امروز به جمع‌بندی رسید تا یک سرمربی خارجی را منصوب کند.

 

در روزهای اخیر اسامی زیادی ازجمله یحیی گل‌محمدی، علی دایی، افشین قطبی و ... برای حضور در پرسپولیس مطرح و نام گزینه‌های خارجی نیز در این بین عنوان شده بود که در نهایت باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت یک مربی خارجی را جانشین برانکو کند.

 

باشگاه پرسپولیس درحالی اطلاعیه‌ای در این باره صادر کرده که مسؤولان این باشگاه منتظر تصمیم‌گیری یحیی گل‌محمدی و البته رضایت باشگاه پدیده شهرخودرو برای حضور این مربی در جمع سرخ‌پوشان بودند که در نهایت این اتفاق رخ نداد تا مدیران پرسپولیس تصمیم به انتخاب سرمربی دیگری بگیرند.

 

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: «با وجود درخواست باشگاه پرسپولیس و تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه‌ای که صورت گرفت و با توجه به عدم موافقت باشگاه پدیده، حضور یحیی گل‌محمدی به‌عنوان گزینه داخلی سرمربیگری در پرسپولیس منتفی شده است.

 

بنابر اعلام باشگاه، گزینه بعدی برای هدایت قهرمان فوتبال ایران، یک مربی خارجی است که حداکثر تا پایان هفته معرفی خواهد شد و تمرینات هم در موعد مقرر آغاز می‌شود.

 

باشگاه پرسپولیس همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری اردوی آماده‌سازی را دنبال کرده است»

دیدگاه‌ها