کد خبر : 1618244 | 27 خرداد 1398 ساعت 14:20 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

ضرب الاجل رئال برای نهایی کردن انتقال پوگبا

سران رئال قصد دارند هرچه زودتر کار انتقال پل پوگبا را نهایی کنند و برای این موضوع نیز تاریخ خاصی را در نظر دارند.

ضرب الاجل رئال برای نهایی کردن انتقال پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، در اینکه رئال مادرید خواهان جذب پل پوگبا بود، شکی وجود نداشت اما کمتر کسی تصور می کرد که خود بازیکن، علنا از تمایلش برای جدایی از منچستریونایتد صحبت کند. پس از اینکه هفته گذشته مارکا ادعا کرد که پوگبا در حال تحت فشار قرار دادن سران یونایتد برای جدایی است، او روز گذشته در توکیو رسما گفت که فکر می کند بهترین زمان برای جدایی اش از یونایتد رسیده و به چالشی جدید در تیم دیگر فکر می کند.

 

 

1410648

 

 

این همان اتفاقی بود که رئالی ها منتظرش بودند؛ اینکه پوگبا قدم اول را بردارد و حالا همه چیز به مذاکرات با یونایتد بستگی دارد. باشگاه انگلیسی در مذاکرات اولیه با رئال اعلام کرده بود که به رقمی کمتر از 168 میلیون یورو راضی نیست ولی رئالی ها روی 150 میلیون یورو اصرار دارند.

سران رئال قصد ندارند به مانند پروسه جذب داوید دخیا در سال 2015 که در نهایت منتفی شد، تمام فصل نقل و انتقالات را به بحث و چانه زنی با منچستری ها سپری کنند. آنها قصد دارند تا اول جولای یعنی 13 روز دیگر، کار انتقال پوگبا را نهایی کنند.

اول جولای، تاریخ شروع پیش فصل منچستریونایتد است و پوگبا نمی خواهد در اردوی پیش فصل این باشگاه شرکت کند. تمرینات پیش فصل رئال یک هفته دیرتر شروع خواهد شد و مسئولان این باشگاه، پوگبا را از روز اول پیش فصل در تمرینات می خواهند.

 

 

1403448

 

 

رئال که تاکنون 5 بازیکن جدید به خدمت گرفته، تمایل دارد تا پوگبا از 8 جولای زیر نظر زیدان تمرینات را شروع کند و در دو هفته پیش رو مذاکراتی فشرده با یونایتد برای نهایی کردن انتقال ستاره فرانسوی خواهد داشت و این در حالی است که باشگاه یوونتوس را تنها رقیب خود در راه جذب پوگبا می داند و قطعا باشگاه ایتالیایی کار برای رئال را ساده نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که فصل نقل و انتقالات فوتبال انگلیس روز 8 ماه آگوست(17 مرداد) به اتمام خواهد رسید.

دیدگاه‌ها