کد خبر : 1621918 | 15 تیر 1398 ساعت 12:01 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای قرارداد شکاری و ذوب آهن+سند

رضا شکاری بازیکن تیم امید در آستانه پیوستن به تیم پرسپولیس است و طبق اعلامی که قبلا در این باره داشت قرار است امروز با تیم پرسپولیس قرارداد امضاء کند.

ماجرای قرارداد شکاری و ذوب آهن+سند

به گزارش "ورزش سه"، همزمان با این اتفاق سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در یادداشتی که در صفحه شخصی اش منتشر کرد از باشگاه پرسپولیس خواست پیش از جذب این بازیکن استعلام بگیرد تا در آینده با دردسر مواجه نشود. پیش تر جدایی رضا شکاری از تیم ذوب آهن و پیوستن به تیم روبین با حاشیه های زیادی همراه بود و کار به شکایت و کمیته انضباطی کشید اما تا به امروز نه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رایی در این باره صادر کرده است و نه کمیته انضباطی فیفا.

 

رضا شکاری طی دو فصل گذشته بازیکن تیم روبین بود که 5 بازی برای این تیم انجام داد. این بازیکن برای تمرینات تابستانی روبین به اردوی تیم دعوت نشده است از اینرو به دنبال جدایی از تیم روسی و تلاش برای حضور در جمع اردوی سرخپوشان پایتخت است.

 

آیا حضور رضا شکاری در تیم پرسپولیس برای این بازیکن و این تیم دردسر ساز خواهد شد؟ قرارداد رضا شکاری در فضای مجازی منتشر شده است که در این قرارداد آمده رضا شکاری با پرداخت 100 هزار دلار می تواند به یک تیم خارجی ملحق شود و زمانی که قصد پیوستن به تیم روبین را داشته است برای پرداخت این پول به باشگاه ذوب آهن اعلام آمادگی کرده است اما ظاهرا باشگاه ذوب آهن از دریافت این پول امتناع کرده است. در نتیجه رضا شکاری قرارداد خود با باشگاه ذوب آهن را یکطرفه فسخ و راهی تیم روبین شد و فدراسیون فوتبال ایران هم رضایتنامه بین المللی او را برای حضور در اردوی تیم روبین صادر کرد.

 

هیچ بعید نیست اشاره سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به مفادی باشد که در خارج از این قرارداد که در فضای مجازی منتشر شده، وجود دارد و در این صورت حتما خواست باشگاه ذوب آهن از سوی شورای حل اختلاف فیفا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این پرونده اگر از نگاه کمیته انضباطی با چالشی مواجه بود رای را به سود باشگاه ذوب آهن صادر می کرد. البته سازمان لیگ برتر فسخ قراردادهای یکطرفه را ثبت می کند و کمیته تعیین وضعیت اگر حقی از بازیکن و باشگاه ضایع شده باشد رای صادر می کند که این اتفاق فعلا رخ نداده است. سعید آذری می گوید رای علیه رضا شکاری از سوی شورای حل اختلاف فیفا و در 8 ماه آینده صادر خواهد شد.

 

رضا شکاری اما خیلی نگران مصاحبه های سعید آذری نیست و معتقد است با توجه به مفادی که در قرارداد او وجود داشته، می توانسته با پرداخت 100 هزار دلار به باشگاه ذوب آهن راهی تیم روبین شود و زمانی که می خواسته به تیم روبین برود این پول را برای پرداخت به باشگاه ذوب آهن آماده کرده بود و در این باره با فدراسیون فوتبال ایران هم نامه نگاری داشته است. در این باره قصد مصاحبه با وکیل حقوقی باشگاه ذوب آهن را داشتیم که ترجیح داد صحبتی نداشته باشد.

 

1417368

 

1417367

دیدگاه‌ها