کد خبر : 1625797 | 01 مرداد 1398 ساعت 22:24 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

چرا گرت بیل اندازه بکهام و زیدان محبوب نشد؟

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید در آستانه ترک این تیم قرار دارد.

چرا گرت بیل اندازه بکهام و زیدان محبوب نشد؟

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان چند روز قبل تصمیم نهایی خود در مورد گرت بیل را فاش کرد و این ستاره 30 ساله به زودی و بعد از 6 سال برنابئو را ترک خواهد کرد. اما نکته عجیب اینجاست که گرت بیل به اندازه عملکرد قابل دفاعی که داشت هرگز محبوب نشد.

 

علیرغم تفاوت پست ها، گرت بیل در 231 بازی برای رئال مادرید موفق به زدن 102 گل، ارسال 65 پاس گل، فتح 13 جام و به ثمر رساندن 2 تا از زیباترین گل های تاریخ باشگاه رئال مادرید (یکی برابر بارسلونا در فینال کوپا دل ری و دیگری مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان) شد.

 

1421404

 

به عنوان مثال دیوید بکام در 159 بازی 20 گل زد و فقط موفق به فتح 2 جام شد (یک لالیگا و یک سوپرکاپ)، اما در مقطع خداحافظی با رئال مادرید با وی مانند یک قهرمان برخورد شد و او هنوز ستاره بسیار محبوبی در برنابئو است.

 

یا زیدان با رئال مادرید 6 جام کسب کرد، 49 گل به ثمر رساند و 66 پاس گل ارسال کرد اما از او به عنوان یکی از اسطوره های تاریخ باشگاه رئال مادرید یاد می شود. بر کسی پوشیده نیست زیدان در دوران حرفه ای خود بازیکن بزرگتری از گرت بیل بود اما ستاره ولزی رئال مادرید با 2 بار گلزنی در فینال لیگ قهرمانان و درخشش در بسیاری از مقاطع سالهای اخیر، بی شک شایسته خداحافظی محترمانه تری از سوی باشگاه رئال مادرید بعد از 6 سال قابل دفاع بود.

دیدگاه‌ها