کد خبر : 1624982 | 29 تیر 1398 ساعت 09:56 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

گشت 24ساعته با ستاره‌ها در شبکه‌های اجتماعی

صفحات فوتبالیست‌های بزرگ در شبکه‌های اجتماعی این روزها به یکی از منابع خبری مهم رسانه‌های ورزشی تبدیل شده است.

گشت 24ساعته با ستاره‌ها در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش "ورزش سه"، این روزها صفحات رسمی ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال در شبکه‌های اجتماعی اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرده و حتی به یکی از منابع رسانه‌های ورزشی معتبر دنیا تبدیل شده است. در کنار مردم عادی، رسانه‌ها نیز دائما در حال چک کردن صفحه ستاره‌‌های بزرگ فوتبال در شبکه‌های اجتماعی هستند تا به روز ترین اخبار آنها را به اطلاع مخاطبان خود برسانند.

 

اما بر اساس جدیدترین پستهای تعدادی از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال، بزرگان دنیای فوتبال این روزها چه حال و هوایی دارند:

 

داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد که به همراه این تیم در تور چین به سر می‌برد عکسی از تمرینات اختصاصی خود منتشر کرده و از اینکه تمرینات پیش‌فصل یونایتد خیلی خوب پیش رفته و شیاطین سرخ آماده شروع رقابتها در فصل جدید هستند خبر داده است.

 

 

1420561

 

فابینیو، ستاره لیورپول در صفحه‌اش عکس خود را در کنار ویرژیل فن‌دایک دیگر ستاره این تیم منتشر کرده. فن‌دایک در این عصر در حال خالی کردن بطری آب سرد روی دست فابینیو دیده می‌شود.

 

1420562

 

کریم بنزما، ستاره رئال مادرید در صفحه توییتر خود عکسی به همراه ادن هازارد، ستاره بلژیکی تازه‌وارد به رئال منتشر کرده و به نظر می‌رسد خواسته این پیام را منتقل کند که زوج خط حمله رئال در فصل آینده از هم‌اکنون رابطه خوب و نزدیکی پیدا کرده‌اند.

 

1420559

 

جسی لینگارد، ستاره منچستریونایتد هم فرصت را برای تشکر از هواداران سنگاپوری شیاطین سرخ به خاطر استقبال فوق‌العاده‌ای که در جریان  تور پیش‌فصل یونایتد از این تیم به عمل آوردند مقتنم شمرد.

 

1420563

 

اما کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی یوونتوس در صفحه شخصی خود در توییتر عکسی از داخل هواپیمای حامل یوونتوس به مقصد شرق آسیا منتشر کرده است. رونالدو و همبازی‌هایش در این عکس، پیش از برخاستن هواپیما مقابل دوربین قرار گرفته و آمادگی و روحیه بالایشان را نشان داده‌اند.

 

1420565

 

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن عکسی از خود منتشر کرده که به نظر می‌رسد در یک مرکز درمانی گرفته شده است. امباپه در این عکس در محفظه‌ای عجیب قرار دارد. او در توضیح این عکس از کلمه "سرمادرمانی" استفاده کرده است.

 

1420560

 

و سرانجام، صفحه رسمی فدراسیون فوتبال مصر در توییتر عکسهایی از سفر اینفانتینو، رئیس فیفا به این کشور و بازدید او از اهرام مصر منتشر کرده است. به نظر می‌رسد مصری‌ها در این سفر برای استقبال از اینفانتینو سنگ تمام گذاشته‌اند.

 

1420564

 

دیدگاه‌ها