کد خبر : 1614497 | 08 خرداد 1398 ساعت 13:53 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت بودیمیر و ۴۴۲ لوزی؟

ترکیب احتمالی پرسپولیس در برابر سپاهان

برانکو ایوانکوویچ احتمالا ترکیب متفاوتی را نسبت به بازی با السد در دیدار امروز با سپاهان استفاده خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در برابر سپاهان

به گزارش ورزش سه، شاگردان برانکو ایوانکوویچ عصر امروز در دیداری حساس به مصاف سپاهان اصفهان خواهند رفت. این دیدار سرنوشت ساز در حالی به انجام می رسد که قرمزها در صورت کسب پیروزی خارج از خانه برابر تیم امیر قلعه نویی به فینال جام حذفی صعود می کنند و فرصتی ویژه برای دبل در لیگ ایران را به دست می آورند. با توجه به همین موضوع کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس در طول هفته تمرینات زیادی را انجام دادند تا آمادگی و تمرکز خود را به دست بیاورند و بتوانند نمایش خوبی را دراین بازی ارائه کنند.

 

پرسپولیسی ها احتمالا امروز چند تغییر نسبت به دیدار با السد قطر خواهند داشت. با این حال جایگاه علیرضا بیرانوند درون دروازه ی این تیم ثابت است. او با وجود مصدومیت و حواشی حضورش در کمیته ی اخلاق در سه تمرین اخیر پرسپولیس امادگی بالایی از خود نشان داد و انتخاب نخست برانکو برای مقابله با مهاجمان سپاهان است. اگرچه شنیده میشد که علی بیرو مشکلاتی برای حضور در این مسابقه داشته باشد اما قطعا برانکو از او قطعا درون دروازه استفاده خواهد کرد.

 

در خط دفاع پرسپولیس با چهار مرد ثابت همیشگی اش وارد زمین خواهد شد. مهدی شیری که عملکرد پر نوسانی در نیم فصل دوم داشته دفاع راست خواهد بود. زوج سید جلال و شجاع که سابقه ی بازی در سپاهان را دارند در دفاع میانی به کار گرفته میشوند و در سمت چپ نیز محمد نادری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. شایان مصلح دیگر دفاع چپ پرسپولیس در این مسابقه مصدوم است و احتمالا نمیتواند در این مسابقه به زمین برود.

 

کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و سروش رفیعی چهار هافبک تیم پرسپولیس خواهند بود و روی نیمکت نیز امید عالیشاه، سیامک نعمتی و ... حاضر خواهند بود و می توانند در طول 90 دقیقه یا 120 دقیقه وارد زمین شوند. امید عالیشاه در بازی با السد با یک پاس گل آمادگی خود را نشان داد و باید دید که آیا در مقابل سپاهان نیز به کار گرفته میشود یا نه؟

 

در خط حمله زوج علی علیپور و ماریو بودیمیر به کار گرفته خواهند شد. مهاجم کروات تیم پرسپولیس بازی با السد را به خاطر مصدومیت از دست داد اما حالا مهیای حضور در زمین است. بودیمیر که گل قهرمانی قرمزها را زد، اکنون با انگیزه بالا وارد زمین خواهد شد‌. علی علیپور نیز پس از شایعات مختلف و پیشنهادات گوناگون اروپایی، امیدوار است بتواند چهارمین گل خود در مقابل سپاهان را بزند.

 

روی نیمکت مهدی شریفی، سعید کریمی و محمد امین اسدی مهاجمانی هستند که می‌توانند به کار گرفته شوند. همچنین محسن ربیع خواه تنها مدافع پرسپولیس روی نیمکت است.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، مهدی ترابی، ماریو بودیمیر و علی علیپور.

دیدگاه‌ها