کد خبر : 1616713 | 20 خرداد 1398 ساعت 09:15 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

برناردو سیلوا و دی‌یونگ، بهترین‌های لیگ ملت‌ها

جوایز بهترین‌های لیگ ملتهای یوفا که دیشب با قهرمانی پرتغال به پایان رسید به برناردو سیلوا و فرانکی دی‌یونگ تعلق گرفت.

برناردو سیلوا و دی‌یونگ، بهترین‌های لیگ ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، دیشب تیم ملی پرتغال در فینال رقابتهای لیگ ملتهای یوفا موفق شد در خاک خود هلند را با نتیجه 1-0 شکست داده و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد. در پایان این رقابتها جوایز بهترین‌های این لیگ به برناردو سیلوا و فرانکی دی‌یونگ تعلق گرفت. برناردو سیلوا به عنوان بهترین بازیکن رقابتها انتخاب شد و فرانکی دی‌یونگ هم جایزه بهترین فوتبالیست جوان این تورنمنت را به خود اختصاص داد.

 

1411988

 

پکی بانر، ناظر فنی یوفا بعد از اهدای جایزه بهترین بازیکن لیگ ملتهای یوفا به برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی گفت:" برناردو سیلوا با نقش مهمی که در خلق موقعیت‌های گلزنی پرتغال داشت کیفیت خود را به اثبات رساند. عملکرد او در دو بازی آخر تیمش واقعا برجسته بود. سیلوا چه زمانی که مالکیت توپ در اختیار پرتغال بود و چه زمانی که توپ در اختیار این تیم نبود تاثیر مثبتی در روند بازی‌سازی سلسائو داشت".

 

سیلوا بعد از دریافت این جایزه گفت:" از اینکه توانستم به تیم ملی کشورم کمک کنم خوشحالم. البته مهمترین چیز برای من پیروزی و قهرمانی پرتغال بود ولی وقتی علاوه بر قهرمانی یک جایزه فردی هم بدست آوردم دیگر از این بهتر نمی‌شود".

1412055

1411987

 

اما دیوید مویس، یکی دیگر از ناظرین فنی یوفا بعد از اهدای جایزه بهترین بازیکن جوان تورنمنت به فرانکی دی‌یونگ هلندی درباره او گفت:" فرانکی دی‌یونگ به عنوان یک فوتبالیست جوان مدام در حال پیشرفت است و عملکرد او در این تورنمنت باعث شد به مراتب پخته‌تر از قبل شود. دی‌یونگ به عنوان یک فوتبالیست جوان در این رقابتها نمایش خیلی خوبی داشت".

 

1412002

همچنین عنوان بهترین گلزن رقابتها به ستاره بزرگ تیم ملی پرتغال، کریستیانو رونالدو تعلق گرفت. رونالدو با سه گل زده موفق شد عنوان بهترین گلزن تورنمنت را به خود اختصاص داده و جایزه ویژه ای دریافت کند.

دیدگاه‌ها