کد خبر : 1616781 | 20 خرداد 1398 ساعت 13:30 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر استعدادیابی سابق PSG:

استفاده از امباپه در نوک حمله تاسف‌آور است

مدیر سابق استعدادیابی پاری سن ژرمن می‌گوید در تیم ملی فرانسه باید به کیلیان امباپه آزادی عمل کامل داده شود تا او بتواند در جریان بازی خودش تصمیم بگیرد که باید در چه پستی بازی کند.

استفاده از امباپه در نوک حمله تاسف‌آور است

به گزارش "ورزش سه"،  مارک وسترلوپ، مدیر سابق استعدادیابی پاری سن ژرمن که نقش مهمی در پیشرفت کیلیان امباپه در این باشگاه فرانسوی داشته می‌گوید حالا وقت آن رسیده که دیدیه دشان، سرمربی فرانسه به ستاره 20ساله‌اش آزادی عمل کامل بدهد تا او بتواند در جریان بازی خودش تصمیم بگیرد که در کدام پست بیشترین نفع را به تیم ملی کشورش خواهد رساند.

 

امباپه تا کنون برای تیم دیدیه دشان هم به عنوان مهاجم مرکزی و هم به عنوان وینگر بازی کرده و وسترلوپ که آشنایی زیادی با امباپه دارد می‌گوید او خودش می‌تواند تصمیم بگیرد که بازی در کدام پست برای او و تیم ملی بهتر است.

 

1412051

 

وسترلوپ به نشریه فرانسوی اکیپ گفت:" به نظر من امباپه خیلی بهتر می‌تواند تصمیم بگیرد که در هر بازی، در کدام پست می‌تواند بهتر بازی کند و نقش موثرتری داشته باشد".

 

مدیر سابق استعدادیابی پاری سن ژرمن در ادامه گفت:" وقتی شما بازیکنی مثل امباپه دارید باید برایش بهترین شرایط ممکن را فراهم کنید. در تیم شما که پنجاه بازیکن مثل امباپه وجود ندارد. این روزها در سیستم 4-3-3 بازیکنانی داریم که به عنوان وینگر کاذب بازی می‌کنند و تاثیر مستقیمی در بازی تیم‌شان دارند".

 

وسترلوپ در ادامه گفت:" وقتی مهاجمی به تنهایی در نوک حمله بازی می‌کند با موقعیت پیچیده‌ای مواجه می‌شود چون کمتر صاحب توپ می‌شود. اما بازی گرفتن از بازیکنی با تکنیک و مهارت امباپه در نوک حمله واقعا تاسف‌آور است. کیلین بازیکنی است که باید صاحب توپ باشد و توپ زیاد در اختیارش قرار بگیرد".

 

 

دیدگاه‌ها