کد خبر : 1615299 | 12 خرداد 1398 ساعت 13:35 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت دله از پوچتینو در شب شکست تاتنهام(عکس)

دله آلی ستاره تاتنهام دیشب در فینال لیگ قهرمانان زمانی که تعویض شد نتوانست ناراحتی خود را پنهان کند و با پرتاب کردن بطری آب به این تصمیم سرمربی‌اش پوچتینو واکنش نشان داد.

عصبانیت دله از پوچتینو در شب شکست تاتنهام(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب در فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر مادرید و در استادیوم واندا متروپولیتانوی این شهر به مصاف لیورپول رفت و در نهایت با نتیجه 2-0 شکست خورد و قهرمانی را از دست داد. دله آلی، ستاره انگلیسی تاتنهام در دقیقه 82 بازی از سوی پوچتینو تعویض شد و جای خود را به فرناندو یورنته داد ولی آلی که از این تعویض عصبانی بود در کنار نیمکت، ناراحتی‌اش را با پرتاب کردن بطری آب نشان داد.

 

1410272

 

دله آلی زمانی تعویض شد که تاتنهام 1-0 از حریف عقب بود و می‌کوشید گل تساوی را به ثمر برساند. ولی پوچتینو سرمربی تاتنهام تصمیم گرفت در دقیقه 82 آلی را بیرون بکشد و فرناندو یورنته را به جای او به میدان بفرستد.

 

دله آلی زمانی که از زمین بیرون آمد نتوانست احساسش را کنترل کند و عصبانیت خود از تصمیم پوچتینو را با پرتاب کردن یک بطری آب نشان داد.

 

1410270

 

بعد از خروج آلی از زمین اوضاع برای تاتنهام بدتر شد و چند دقیقه بعد دیووک اوریگی گل دوم لیورپول را به ثمر رساند تا کار برای سفیدپوشان تاتنهام تمام شود. آلی که از سال 2015 به تاتنهام ملحق شده امیدوار بود بتواند اولین جام خود با این تیم را بدست آورد که رویاهایش به این ترتیب نقش بر آب شد.

 

1410273

 

 

دیدگاه‌ها