کد خبر : 1614798 | 09 خرداد 1398 ساعت 20:14 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

ژاکا: در رختکن آرسنال سکوت کامل حکمفرما بود

گرانیت ژاکا، هافبک آرسنال می‌گوید بعد از شکست 4-1 این تیم مقابل چلسی در فینال لیگ اروپا، در رختکن این تیم ناراحتی مطلق و سکوت کامل حکفرما بوده و کسی داد و فریاد نمی‌کرده.

ژاکا: در رختکن آرسنال سکوت کامل حکمفرما بود

به گزارش "ورزش سه"، گرانیت ژاکا، ستاره خط هافبک آرسنال می‌گوید دیشب بعد از شکست سنگین توپچی‌ها مقابل چلسی که در فینال لیگ اروپا و در شهر باکو اتفاق افتاد، در رختکن این تیم سکوتی سنگین حکمفرما بوده.

 

1409578

 

ژاکا می‌گوید با وجود ناراحتی شدید آرسنالی‌ها از این شکست، بعد از بازی در رختکن این تیم نه کسی به دنبال مقصر شکست می‌گشته و نه سرمربی این تیم، اونای امری، به انتقاد از بازیکنانش پرداخته بلکه سکوتی کامل و سنگین بر رختکن آرسنال حکمفرما بوده.

 

ژاکا در این باره گفت:" امری، بازیکنان و خلاصه هیچکس در رختکن حرف نمی‌زد".

 

وقتی خبرنگاران از ژاکا علت ساکت بودن امری را پرسیدند او در پاسخ گفت:" نمی‌دانم. شاید چون خیلی ناراحت بود. ما می‌دانستیم چطور بازی کرده‌ایم. می‌دانستیم بازی را باخته‌ایم. در این شرایط کسی داد و فریاد نمی‌کند".

 

ستاره بلژیکی خط میانی آرسنال در ادامه گفت:" الان می‌شود خیلی چیزها گفت ولی این ساعتها وقت توضیح دادن درباره اتفاقاتی که در این بازی گذشت نیست. من معتقدم این فینال فرصت بزرگی برای ما بود که از آن استفاده نکردیم".

 

 

دیدگاه‌ها