کد خبر : 1569968 | 29 آبان 1397 ساعت 01:08 | 133.2K بازدید | 5 دیدگاه

از آلمان برنده به آلمان بازنده با تعویض های عجیب

آلمان 2-2 هلند: پایانی که لوو مستحقش بود!

تیم ملی هلند با کسب تساوی 2-2 مقابل آلمان، توانست به جمع چهار تیم پایانی رقابت های لیگ ملت های اروپا صعود کند.

آلمان 2-2 هلند: پایانی که لوو مستحقش بود!

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این شاگردان یواخیم لوو بود که با دو گل زودهنگام از حریف پیش افتادند اما هلندی ها با زدن دو گل در دقایق پایانی، توانستند به نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا صعود کنند.

آلمانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف به وجود آوردند تا اینکه در دقیقه 9، تیمو ورنر توانست دروازه هلند را باز کند.

پاس عالی سرژ گنابری به پشت مدافعان هلند، پشت محوطه جریمه به ورنر رسید و او هم با یک شوت محکم و دقیق، توپ را به گوشه دروازه یاسپر سیله سن فرستاد.

 

1356030

 

1356028

 

برتری آلمانی ها ادامه داشت و بازیکنان این تیم که کاملا بر بازی مسلط بودند، در دقیقه 19 توانستند به گل دوم برسند. پاس عالی تونی کروس به پشت خط دفاعی هلند، به لروی سانه رسید و شوت او بعد از برخورد به مدافع حریف، در گوشه دروازه آرام گرفت.

 

1356024

 

1356033

 

هلندی ها که دیگر چیزی ها برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند اما توفیقی در ایجاد موقعیت نداشتند. در دقیقه 31، این سرژ گنابری بود که با یک حرکت خوب، می توانست گل سوم را برای آلمان به ثمر برساند اما ضربه او را سیله سن مهار کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد اما در دقایق پایانی این نیمه، بازیکنان آلمان بار دیگر توپ و میدان را در اختیار گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 41، ضربه سر گنابری اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت. در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد تا ژرمن ها با برتری 2-0 به رختکن بروند.

در نیمه دوم هم آلمان شروع بهتری داشت و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بود؛ هرچند موقعیت خاصی روی دروازه هلند ایجاد نشد. در ادامه بازی به تعادل کشیده شد و بازیکنان هلند هم برای لحظاتی خودی نشان دادند اما در دقیقه 62، این آلمان بود که نزدیک بود به گل برسد اما ضربه ورنر، روی موقعیت خوبی که گنابری برایش ایجاد کرده بود، با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی کمی از تب و تاب افتاد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود اما هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، تلاش هلندی ها برای رسیدن به گل بیشتر می شد.

در دقیقه 79، حرکت خوب دیپای و عبور او از دو مدافع آلمان، او را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما ضربه او را نویر به راحتی مهار کرد.

تلاش بازیکنان هلند برای رسیدن به گل، سرانجام در دقیقه 85 نتیجه داد و این تیم به گل اول رسید. روی یک حمله همه جانبه، توپ با پاس دِ رون به پرومس رسید و او هم بل.  یک ضربه فنی و دقیق، توپ را به گوشه دروازه نویر فرستاد.

 

1356027

 

1356034

 

با این گل تیم میهمان برای رسیدن به نتیجه دلخواه، امیدوارتر شد و در دقایق پایانی، فشار بیشتری روی دروازه آلمان وارد کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 90 به گل تساوی رسیدند. ارسال ویلهنا از سمت راست با ضربه سر رو به عقب مدافعان آلمان به ویرژیل فن دایک رسید و او هم با یک ضربه مطمئن، کار را با تمام کرد.

 

1356036

 

1356035

 

در ثانیه های پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید تا هلند بالاتر از فرانسه، به  جمع چهار تیم پایانی رقابت های لیگ ملت های اروپا صعود کند.

دیدگاه‌ها