کد خبر : 1555904 | 01 مهر 1397 ساعت 14:05 | 17.9K بازدید | 1 دیدگاه

نظری: پنالتی صد در صد ما را نگرفتند

استقلال مستحق شکست برابر ما بود

مهاجم تیم نساجی می‌گوید: من دقیقا در یکی از آن صحنه ها پشت کسی بودم که توپ به دستش خورد. ما واقعا نمی دانیم این توپ ها را هند بدانیم یا نه؛ به نظر ما آن خطا پنالتی بود چون توپ پس از برخورد به دست بازیکن استقلال کمانه کرد و استوپ شد.

استقلال مستحق شکست برابر ما بود

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی نظری مهاجم نساجی از نتیجه تساوی بدون گل مقابل استقلال با وجود تلاش بسیاری که برای گلزنی داشته ابراز رضایت کرد و در خصوص بازی به ورزش سه می گوید: خدا را شکر بازی خیلی خوب برگزار شد و ما تا حدودی به آنچه می خواستیم رسیدیم. ما این هفته 90درصد دستورات تاکتیکی آقاجواد را انجام دادیم و اگرچه مستحق تساوی نبودیم اما به نظرم خوب کار کردیم و نمایش زیبایی داشتیم.


او در ادامه به مقایسه دیدار با سرخابی ها می پردازد و می گوید: به نظر من تقابل با استقلال و بازی با پرسپولیس زیاد تفاوت خاصی نداشت فقط ما در بازی در زمین خودمان بازی کردیم و از حمایت تماشاچیانمان بهره بردیم. البته در مقابل پرسپولیس هم بدشانس بودیم و روی اشتباهات داوری باخت دادیم وگرنه در آن بازی هم حق نساجی باخت نبود؛ اما در بازی مقابل استقلال همه چیز روی روال بود و همین که مقابل تیم بزرگ استقلال نتیجه گرفتیم خیلی خوب است.

 

مهاجم نساجی در مورد خطای هند بازیکنان استقلال و اعتراض تیم هم خاطرنشان کرد: من دقیقا در یکی از آن صحنه ها پشت کسی بودم که توپ به دستش خورد. ما واقعا نمی دانیم این توپ ها را هند بدانیم یا نه؛ به نظر ما آن خطا پنالتی بود چون توپ پس از برخورد به دست بازیکن استقلال کمانه کرد و استوپ شد. به جز آن صحنه آقای زرگر در کل روز خوبی داشت.


از نظری در مورد انگیزه گلزنی و اینکه چطور نتوانست در این بازی گلزنی کند سوال می کنیم که او در پاسخ می گوید: گل زدن به همین راحتی ها نیست، به هرحال تیم ها برای هر بازی تاکتیک خاص خودشان را دارند و ما هم در این بازی تاکتیک خاص خودمان را داشتیم؛ گفتم ما آن چیزهایی که کادرفنی خواستند را انجام دادیم و به نظرم آقاجواد از عملکرد بچه ها رضایت داشتند. ایشان خیلی روی گلزنی اصرار ندارند و فقط به ارائه یک بازی خوب به همراه نتیجه ای مناسب در راستای تلاش بچه های تیم بسنده می کنند. در واقع بابت گل نشدن موقعیت ها خیلی به بازیکنان سخت نمی گیرند اگرچه همه تیم را به گلزنی تشویق می کنند.

 

1338594


از او در رابطه با سختی کار حریفان در ورزشگاه وطنی و ارائه نمایش عالی در قائمشهر سوال می کنیم که او در پاسخ گفت: مطمئن باشید درآینده این روند ادامه دار خواهد بود و کار حریفان از آنچه شاهد بودند سخت تر هم خواهد شد چون هواداران ما یکصدا و یک نفس تا انتهای بازی به تشویق تیم می پردازند و همین کار را برای حریفان دشوار می کند. امیدوارم این حرکت هواداران نساجی یک الگو برای سایر تیم ها در شهرهایشان باشد ضمنا آرزو می کنم که بانوان هم بتوانند به ورزشگاه بیایند و تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه افزایش پیدا کند.


از او می پرسیم که تاثیر دربی روی بازی استقلال باعث شد که چنین نتیجه ای رقم بخورد که او در پاسخ می گوید: من خودم در دربی بازی کردم و از حساسیت آن مطلعم چون دربی رنگ و بوی خاص خودش را دارد. در اکثرا اوقات هر دو تیم پرسپولیس و استقلال در دیدار هفته قبل از دربی سعی می کنند که محتاطانه مقابل حریفانشان بازی کنند چون نتیجه دربی هم برای دو تیم و هم هوادارانشان حائز اهمیت است. ولی اگر بخواهم پیش بینی کنم یا نظر بدهم می گویم که امیدوارم در دربی استقلال برنده باشد.


نظری در پایان با اشاره به نتایجی که در بازی هایی اخیر کسب کردند شرایط این تیم را اینطور توصیف می کند: ما این هفته ها واقعا قرعه سختی داشتیم و با تیم های قدرتمندی بازی کردیم، برای تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده حضور در چنین بازی هایی مطمئنا کار را برای ما سخت می کند و مردم می بینند که کادرفنی و بازیکنان با دل و جان برایشان به میدان می روند. اما ما با همه این اوصاف دست از تلاش برنخواهیم داشت و مطمئنا در هفته آینده مقابل سایپا بازی خوبی را به نمایش می گذاریم.

دیدگاه‌ها