کد خبر : 1602116 | 14 فروردين 1398 ساعت 13:15 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

قیمت‌گذاری عجیب رئال روی واران: 500 میلیون یورو

وبسایت گل اعلام کرد رئال مادرید در پاسخ به درخواست یوونتوس برای جذب رافائل واران اعلام کرده که باید بند آزادسازی این مدافع فرانسوی فعال شود: بند آزادسازی‌ای به مبلغ 500 میلیون یورو!

قیمت‌گذاری عجیب رئال روی واران: 500 میلیون یورو

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت گل مدعی شد باشگاه رئال مادرید اعلام کرده خریداران احتمالی رافائل واران، مدافع فرانسوی این تیم که قصد جذب او را دارند باید خود را برای پرداخت 500 میلیون یورو به این باشگاه آماده کنند. رئال که قصد دارد واران را هر طور شده در مادرید نگه دارد به بند آزادسازی قرارداد او متوسل شده. بند آزادسازی‌ای که با قیمت عجیب 500 میلیون یورویی تنظیم شده است.

 

گل می‌گوید رئال قصدی برای فروش واران ندارد چون او را یکی از مهره‌های کلیدی خط دفاعی خود می‌داند.

 

1394800

 

این در حالی است که نشریه فرانسوی اکیپ اخیرا مدعی شد واران نسبت به ماندن در مادرید تردید دارد و در حال فکر کردن به آینده خود در این باشگاه است. اگر خبر نشریه اکیپ هم درست باشد، حتی در صورتی که واران شخصا هم به دنبال ترک رئال مادرید باشد، قیمت اعلام شده توسط این غول اسپانیایی مسلما دیگر باشگاه‌ها را از نزدیک شدن به او منصرف خواهد کرد.

 

واران تا سال 2023 با رئال قرارداد دارد و در نتیجه هر باشگاهی که پیش از آن زمان خواهان جذب او باشد باید بند آزادسازی قراردادش را فعال کند. به این ترتیب به نظر نمی‌رسد حتی یوونتوس که از آن به عنوان مقصد احتمالی واران یاد شده بود حاضر به پرداخت چنین مبلغی باشد.

 

 

دیدگاه‌ها