کد خبر : 1610146 | 18 اردیبهشت 1398 ساعت 10:35 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

شب تراژیک ذوبی ها به خیر گذاشت

ذوب آهن بازهم در کربلا میزبان می شود؟

اتفاقات رخ داده در پایان بازی با الزورا شبک تراژیکی را برای بازیکنان و مربیان ذوب آهن رقم زد تا آنها با ترس و اضطرابی غیرمنتظره روبرو شوند.

به گزارش "ورزش سه"، هجوم طرفداران الزورا به داخل زمین ورزشگاه 30 هزار نفری کربلا آن هم در پایان بازی باعث شد تا بازیکنان ذوب آهن برای دقایقی وحشت زده از رفتارهای صورت گرفته تنها در فکر رسیدن به نقطه ای امن بودند تا از این صحنه های تراژیک جان سالم به در ببرند.


با توجه به گزارش های منتشر شده جو حاکم بر بازی با الزورا به قدری سنگین بود که گل وقت های تلف شده رضا حبیب زاده باعث شد تا عراقی های حاضر در ورزشگاه در انتظار یک جرقه برای به راه انداختن صحنه هایی نادر در فوتبال آسیا و دنیا برای زد و خورد با بازیکنان ذوب آهن به زمین یورش ببرند.


تصاویر منتشر شده در رسانه های عراقی نشان می دهد که بازیکنان ذوب آهن از چه جهنمی به سلامت عبور کردند. تصاویری که خود خبرنگاران حاضر در کربلا نیز در تفسیر و گزارش های خود با ابراز ناراحتی از به خطر افتادن میزبانی باشگاه های این کشور در سال های آتی ACL همین طور صدور احکام سنگین انضباطی از سوی ای اف سی و ضربه مهلک به ساختار باشگاهی این کشور خبر دادند.


حال با این تفاسیر سئوال بزرگ اینجاست مسئولان و مدیران باشگاه ذوب آهن باز هم روی سیاست میزبانی از النصر عربستان در ورزشگاه کربلا تاکید خواهند کرد یا در تصمیمی فوری و اضطراری مکان میزبانی از رقیب سعودی خود را تغییر خواهند داد؟ سئوالی که از دیروز نه تنها ذهن بازیکنان و مربیان را به خود مشغول کرد بلکه برای فوتبالدوستان ایرانی و طرفداران باشگاه اصفهانی نیز ابهامات زیادی در پی داشت.

 

اغتشاشات در بازی الزورا و ذوب آهن

 

ورود طرفدار عراقی در بازی الزورا و ذوب آهن

 

اغتشاشات در بازی الزورا و ذوب آهن

دیدگاه‌ها