کد خبر : 1610008 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 17:35 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت

کونته: دیر یا زود سرمربی رم خواهم شد

آنتونیو کونته، سرمربی سابق یوونتوس و چلسی، از علاقه اش برای هدایت آاس رم خبر داد.

کونته: دیر یا زود سرمربی رم خواهم شد

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته پس از پایان فصل 18-2017 از سرمربیگری چلسی برکنار شد و جای خود را به مائوریتزیو ساری داد. چلسی در نهایت مجبور شد 10 میلیون یورو به عنوان غرامت به سرمربی ایتالیایی پرداخت کند.

10 ماه پیش، کونته گزینه جدی جانشینی لوپتگی در رئال بود اما به دلایلی این اتفاق ممکن نشد و اکنون گفته می شود که او به سری آ باز خواهد گشت. 

 

 

1377944

 

 

کونته در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت و در پاسخ به سوالی در مورد مقصد بعدی خود گفت:« در دو سالی که مربی تیم ملی ایتالیا بودم، عاشق رم شدم. در ورزشگاه الیمپیکو، شما حمایت هواداران را با تمام وجود حس می کنید. رم شهری است که مردمش با فوتبال عجین شده اند. در رم فضای فوق العاده فوتبالی شما را احاطه می کند. در حال حاضر اما شرایط برای مربیگری رم فراهم نیست ولی دیر یا زود مربی این باشگاه خواهم شد.»

 

 کونته در مورد احتمال بازگشتش به یوونتوس، تیمی که بین سال های 2011 تا 2014 مربی اش بود، چنین گفت« یووه مسیر درست خود را پیدا کرده و فکر می کنم آنها از مکس آلگری نیز کاملا راضی هستند. او کارش را به خوبی در یووه انجام داده؛ اما شاید روزی به یووه برگردم. کسی چه می داند.»

 

کونته در مورد تجربه دو سال حضور در چلسی گفت:« حضور در چلسی من را به فردی قوی تر و کامل تر تبدیل کرد. مربیگری در لیگ جزیره را به همه مربیان ایتالیایی توصیه می کنم. البته که چالش دشواری است؛ ولی باعث پیشرفت شما می شود. رمز و راز موفقیت، کار و تلاش سخت و فداکاری است. همچنین پایبند ماندن به اصول و ایده های مربیگری تان.»

 

 

1321515

 

 

دیدگاه‌ها