کد خبر : 1612191 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 20:34 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی پرتغالی ایران را ترک کرد؛

پایان کار سرجیو در نفت آبادان؟

پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی نفت آبادان شب گذشته ایران را ترک کرد.

پایان کار سرجیو در نفت آبادان؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم صنعت نفت آبادان شب گذشته موفق شد با نتیجه ۳-۰ سایپا را شکست دهد تا لیگ هجدهم را با رده نهم به پایان رساند. این رتبه در حالی به‌دست آمد که نفتی ها تا اواسط فصل عملکرد خوبی نداشتند اما با کسب نتایج فوق العاده در سال ۹۸ به جمع تیم های میانه جدول ملحق شدند و حتی می‌توانستند در رده ششم هم قرار بگیرند.

 

کسب نتایج خوب توسط پائولو سرجیو باعث شد تا هواداران این تیم امیدوار به تمدید قرارداد این مربی شوند اما سرجیو که در طول فصل شعارهای مختلفی را علیه خود تجربه کرده بود، تنها یک ساعت پس از پایان بازی با سایپا از فرودگاه امام خمینی به پرتغال رفت تا این به نوعی پایان کارش در صنعت نفت باشد.

پیش تر هم مدیران صنعت نفت خبر از پایان همکاری با این مربی پرتغالی در پایان فصل داده بودند اما شکست ناپذیری در ۷ بازی و کسب ۵ پیروزی باعث شد تا به نوعی این مربی خود را اثبات کرده و شانس زیادی برای بقا در آبادان داشته باشد.

 

حالا باید دید که در دو ماه منتهی به لیگ نوزدهم چه اتفاقی رخ میدهد و آیا آبادانی ها می‌توانند و می‌خواهند این مربی را به آبادان بازگردانند یا این که سراغ یک گزینه دیگر می‌روند.

 

دیدگاه‌ها