کد خبر : 1613552 | 03 خرداد 1398 ساعت 11:30 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکرات محرمانه بارسا برای جذب دی‌لیخت

وبسایت گل مدعی شد بارسلونا در حال تهیه برنامه‌ای است که بدون بالا بردن مبلغ پیشنهادی خود به ماتیس دی‌لیخت، او را برای پیوستن به این باشگاه ترغیب کند.

مذاکرات محرمانه بارسا برای جذب دی‌لیخت

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت گل مدعی شد باشگاه بارسلونا در حال تهیه برنامه‌ای است که با حذف مینو رایولا، مدیر برنامه‌های ماتیس دی‌لیخت، کاپیتان آژاکس، از دور مذاکرات و بدون افزایش مبلغ پیشنهادی 75 میلیون یورویی‌اش به دی‌لیخت، او را برای پیوستن به این تیم و حضور در نوکمپ ترغیب کند.

 

گل می‌گوید یکی از مهمترین موانع بر سر راه پیوستن دی‌لیخت به بارسا، مدیر برنامه‌های او مینو رایولا است. اما محرومیت سه ماهه رایولا از فعالیت در مورد نقل و انتقالات باعث شده او در این مدت نتواند بر سر راه مذاکرات بارسا و ماتیس دی‌لیخت مانع‌تراشی کند.

 

1408082

 

دی‌لیخت با پیشنهادهایی از تیمهای بزرگ انگلیسی، اسپانیایی و ایتالیایی مواجه است ولی گفته می‌شود مهم‌ترین باشگاهی که احتمال بیشتری برای جذب او دارد بارسلونا است.

 

گل به نقل از یکی از منابع نزدیک به بارسلونا که نامش فاش نشده مدعی شد مدیران ارشد بارسلونا در آمستردام مذاکراتی درباره دی‌لیخت انجام داده‌اند. گل به نقل از این منبع نوشت:" وقتی شما بازیکن را راضی می‌کنید دیگر مهم نیست که مدیر برنامه‌هایش چه فکر می‌کند. اگر خود بازیکن بخواهد به یک باشگاه منتقل شود، آن انتقال انجام خواهد شد".

 

وبسایت گل در ادامه به نقل از این منبع مدعی شد:" همه باشگاه‌های بزرگ به جذب بازیکنان خوب نیاز دارند. دی‌لیخت در حال حاضر هدف اول بارسلونا است. شاید بشود گفت دی‌لیخت در حال حاضر بزرگترین مهره نقل و انتقالاتی اروپا است و بارسلونا باید هر طور شده او را به نوکمپ منتقل کند".

 

گل در ادامه از قول این منبع نزدیک به بارسلونا آورد:" وقتی شما متوجه می‌شوید که یک بازیکن بزرگ تمایل دارد به باشگاه‌تان ملحق شود نباید دست روی دست بگذارید. وقتی او نشان می‌دهد که دلش با باشگاه شما است، نیمی از مسیر طی شده است".

 

دیدگاه‌ها