کد خبر : 1612407 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 20:02 | 770 بازدید | 0 دیدگاه

محمود زاده: نقل و انتقالات از ۱۶ خرداد آغاز می‌شود

مدیر واحد نقل و انتقالات سازمان لیگ تاریخ دقیق شروع نقل و انتقالات را برای لیگ برتری ها و لیگ یکی ها اعلام کرد.

محمود زاده: نقل و انتقالات از ۱۶ خرداد آغاز می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف آنچه که از صبح امروز مبنی بر شروع تاریخ نقل و انتقالات در بعضی از رسانه ها عنوان شد، مدیر واحد نقل و انتقالات سازمان لیگ تاریخ دقیق شروع نقل و انتقالات را اعلام کرد.


فریبرز محمودزاده در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: « زمان نقل و انتقالات تابستانی برای فصل ۹۹-۹۸ برای تیم‌های لیگ برتری و لیگ دسته اولی از تاریخ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ آغاز می‌شود و به مدت ۸۴ روز( طبق قوانین آئین‌نامه‌ای فیفا) ادامه خواهد داشت و روز ۶ شهریور نقل و انتقالات به پایان می‌رسد. در واقع نقل و انتقالات با شروع فصل مسابقاتی به پایان نمی‌رسد و باشگاه‌ها می‌توانند با شروع مسابقات نیز در صورت استفاده از بازیکنی با توافق از یکدیگر جدا شوند. مسابقات از اواسط مرداد ماه آغاز می‌شود.»

 


وی با اشاره به بازدید نمایندگان فیفا از سازمان لیگ و جلسه‌ای که با آنها داشت عنوان کرد:« به مسئولان فیفا اعلام کردیم که نقل و انتقالات در فوتبال ایران نیز با سیستم آنلاین انجام می‌شود و باشگاه‌ها حتی می‌توانند در روزهای تعطیل هم به ثبت قرارداد بازیکنان خود اقدام کنند که این سیستم آنلاین مورد توجه و تقدیر مسئولان فیفا هم قرار گرفت.»

دیدگاه‌ها