کد خبر : 1603925 | 21 فروردين 1398 ساعت 19:32 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

با داوری توانستند بازی را پیروز شوند

کمالوند: برای نتیجه گرفتن دست به هر کاری زدند

سرمربی تیم آلومینیوم اراک معتقد است شکست دیدار امروز تیمش تنها به دلیل ضعف داوری بوده و آنها می توانستند بازی را با باخت تمام نکنند.

کمالوند: برای نتیجه گرفتن دست به هر کاری زدند

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در نشست پایان دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک برابر خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد. سوالی که البته در دقایق پایانی چیزی نمانده بود جنجال ایجاد کند و تشنج داخل زمین را به نشست مطبوعاتی بکشاند. کمالوند درباره نتیجه دیدار گفت: یکی دو تیم که برای نتیجه گرفتن دست به هر کاری زدند و این نتیجه اش شد. آنها درباره داوری بدون دلیل جو را متشنج کردند و دیدیم که شب بازی داور میدان عوض می شود. در حالیکه پیش از این قرار شده بود آقای ترابیان برای دیدار ما سوت بزند آقای صفایی داوری می کنند!


او ادامه داد: به نظر من اشکالی هم ندارد اما این نوع قضاوت کاملا شائبه برانگیز است. یک هند بی دلیل پشت محوطه جریمه گرفته شد که همان توپ وارد دروازه ما شد. در گل دوم هم صددرصد روی ابوالفضل قربانی خطا شد اما داور آن را آوانتاژ داد. حالا کاری با صحنه پنالتی ندارم که بگویم حتما بوده یا نه. در نهایت اینکه قضاوت در دیدار امروز بسیار ضعیف بود که فکر ممی کنم تحت تاثیر جو ناجوانمردانه ای است که رقبا برای ما ایجاد کرده بودند. با احترامی که برای ملوانان قائلم باید بگویم پیروزی امروز به دلیل ضعف داوری برای آنها به دست آمد.


کمالوند در این قسمت با سوال یکی از خبرنگاران انزلی چی روبرو شد که  عنوان کرد داوران خطاهای پنجاه پنجاه را هم به سود شما سوت می زد گفت: من نمی دانم پنجاه پنجاه یعنی چه، اگر اینجا نشست من در حال برگزاری است بگذارید خودم صحبت کنم. من منکر بازی خوب ملوانان در دیدار امروز نمی شوم اما اعتقاد من این است که ما به دلیل ضعف قضاوت بازی را به حریف واگذار کردیم.


پس از این صحبت خبرنگاران ملوانی پیش از آنکه زمان نشست به پایان برسد با اعلام خسته نباشید به کمالوند نشست را به پایان رساندند.

دیدگاه‌ها