کد خبر : 1553275 | 21 شهریور 1397 ساعت 15:17 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

ملوانی‌های سابق در پی حذف انزلی‌چی‌ها (عکس)

تیم سپیدرود رشت با بهره گیری از شش بازیکن سابق تیم ملوان روز جمعه دربی استان گیلان را با این تیم برگزار می‌کند.

ملوانی‌های سابق در پی حذف انزلی‌چی‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم سپیدرود رشت در حالی اولین بازی خود را  در مسابقات جام حذفی  مقابل ملوان پشت سر می‌گذارد که از شش بازیکن سابق این تیم در ترکیب خود بهره می‌برد.


ایمان صادقی، دروازه‌بان جوان و حال حاضر سپیدرود رشت پیش از این و در زمان حضور ملوان در لیگ برتر از باشگاه استقلال به صورت قرضی حضور در ملوان را تجربه کرد. صادقی در سه بازی قبلی سپیدرود جز بهترین بازیکنان این تیم بود و بارها از فروپاشی دروازه‌اش ممانعت کرد و حالا با قرار گرفتن مقابل ملوان به دنبال ثبت درخششی دیگر و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است.

 

1335707


حسین ابراهیمی دیگر بازیکنی است که سابقه حضور در ملوان بندرانزلی را دارد. وی بعد از همراهی داماش در مسابقات لیگ یک با توجه به فرا رسیدن زمان سربازی‌اش این تیم را ترک کرد و راهی ملوان بندرانزلی شد. اما مصدومیت‌های پیاپی گریبان ابراهیمی را گرفت و نتوانست در ترکیب ملوان جایی پیدا کند. ابراهیمی پس از ترک ملوان بار دیگر به داماش  پیوست و یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در لیگ برتر بود. جایی که همراه با تیم داماش توانست برای اولین بار ملوان را در انزلی با یک گل شکست دهد. او حالا همراه با سپیدرود به دنبال تکرار این برد و صعود به مرحله بعد جام حذفی است.

 


محمد نزهتی سومین بازیکن ملوانی در ترکیب سپیدرود است. بازیکنی که با پیراهن ملوان گل‌های زیادی به ثمر رساند و زمانی به عنوان تعویض طلایی محمد احمدزاده شناخته می‌شد. نزهتی بعد از جدایی از ملوان به نفت تهران پیوست اما نتوانست درخشش خود در این تیم را تکرار کند و در نهایت دو فصل قبل به جمع سپیدرودی‌ها اضافه شد و حالا به عنوان یکی از یاران اصلی علی کریمی به حساب می‌آید.

 

1335708


اما محمد غلامی آخرین بازیکن سپیدرود است که همراه با ملوان به فوتبال ایران معرفی شد. شماره 9 سابق انزلی‌چی‌ها پس از گلزنی به استقلال در ورزشگاه آزادی نامی برای خود دست و پا کرد و پس از آن حضور در استیل آذین، داماش گیلان، سپاهان و .... را تجربه کرد. وی حالا با نظر علی کریمی با جدایی از آلومینیوم اراک بار دیگر به سپیدرود پیوسته است و به احتمال فراوان اولین بازی خود را مقابل تیم سابقش یعنی ملوان انجام می‌دهد.

 

1335706


حسین شنانی و میلاد قربان‌زاده نیز دیگر بازیکنان سپیدرود هستند که سابقه عضویت در تیم ملوان بندرانزلی در مقاطع مختلف را دارند.

 

 

دیدگاه‌ها