کد خبر : 1623796 | 23 تیر 1398 ساعت 16:02 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

مادامی که گریزمان در بارسا است، به نوکمپ نمی روم

جوزپ ماریا مینگیا مدیر برنامه های سابق فوتبال و فردی که نقشی مستقیم در حضور مسی در بارسا داشت، به انتقاد از جذب گریزمان پرداخت.

مادامی که گریزمان در بارسا است، به نوکمپ نمی روم

به گزارش "ورزش سه"، جوزپ مینگیا پیش از قطعی شدن انتقال گریزمان به بارسا گفته بود که اگر این بازیکن به بارسا بپیوندد، دیگر به نوکمپ نخواهد رفت و در مصاحبه با دیاریو اسپورت حرف خود را تکرار کرد.

گریزمان دو روز پیش رسما از اتلتیکو به بارسلونا پیوست و حداقل 5 سال برای این تیم توپ خواهد زد.

 

 

1419220

 

 

مینگیا در مورد دلیل عصبانیت خود از گریزمان گفت:« کسانی که من را می شناسند، می دانند که حرف من حرف است. من نیاز به قرارداد برای عمل به حرفم ندارم. 70 سال است عضو رسمی باشگاه هستم و پدرم همیشه احترام به باشگاه را به من تاکید می کرد. من در دوران حضور نونیز و لاپورتا مشکلاتی با بارسلونا داشتم ولی هرگز به خودم اجازه توهین ندادم. هرگز هم کاری یا حرکتی بر ضد منافع بارسا انجام نداده ام.»

 

مینگیا ادامه داد:« همه از قضیه گریزمان باخبر هستید. او سال گذشته در رستورانی در بارسلونا با مدیران بارسا به توافق رسید و سپس زیر قول خود زد. البته او این حق را داشت تا از موضعش عقب نشینی کند ولی به بدترین شکل ممکن و با یک برنامه مستند خبر از تمدید قراردادش با اتلتیکو داد. در نوکمپ همه دیدید که هواداران او را چگونه هو کردند. تکرار می کنم، مادامی که گریزمان برای بارسا بازی می کند، به نوکمپ نخواهم رفت و از تلویزیون بازی ها را تماشا می کنم. این را قبلا گفته بودم و حالا هم می گویم. او اگر 40 گل بزند و به بارسا برای فتح سه گانه کمک کند، آنگاه نظرم نسبت به او تغییر خواهد کرد.»

 

دیدگاه‌ها