کد خبر : 1618301 | 27 خرداد 1398 ساعت 18:59 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد نیمار؛ رئال، بارسلونا یا یونایتد؟

ممکن است باشگاه منچستریونایتد نیز به زودی به کورس خرید نیمار وارد شود.

مقصد نیمار؛ رئال، بارسلونا یا یونایتد؟


به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه جنجالی و اخیر ناصر الخلیفی ممکن است آینده نیمار را در همین تابستان تغییر دهد. مالک متمول قطری مدعی شد کسی با زور نیمار را راهی پاری سن ژرمن نکرده و هر کسی با قوانین باشگاه مخالف است می تواند از این تیم جدا شود.

 

همین مصاحبه کافی بود تا گمانه زنی ها در مورد احتمال جدایی ستاره برزیلی در تابستان بیشتر شود. بر کسی پوشیده نیست که رئال مادرید همیشه خواهان این بازیکن بوده اما انتقال ادن هازارد و تلاش برای خرید پل پوگبا و همچنین تمایل کهکشانی ها به خرید کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن، از منظر اقتصادی شرایط را برای جذب نیمار دشوار می سازد.

 

1406761

 

مقصد احتمالی دیگر می تواند بارسلونا باشد. با توجه به تردید در مورد جذب آنتوان گریزمان، ممکن است آبی اناری ها دوباره برای بازگشت نیمار اقدام کنند تا این ستاره برزیلی بعد از 2 سال دوری دوباره در نوکمپ به میدان برود.

 

اما نشریه اسپورت از احتمال حضور منچستریونایتد در این کورس نیز خبر داد. با توجه به جدایی احتمالی پل پوگبا با رقمی حدود 150 میلیون یورو، یونایتد از منابع مالی قدرتمندی برای خرید نیمار برخوردار خواهد شد و با جذب این بازیکن می تواند بعد از چند سال افت دوباره تبدیل به تیمی قدرتمند شود.

 

یونایتد در گذشته نیز برای جذب نیمار اقدام کرده بود اما عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان فصل بعد ممکن است برای مذاکره با نیمار مشکل ساز شود زیرا ستاره برزیلی برای اثبات خود می خواهد در اروپا هنرنمایی کند.

دیدگاه‌ها