کد خبر : 1618180 | 27 خرداد 1398 ساعت 10:46 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

بومی ها به شاهین برمی گردند؟

شاهین شهرداری بوشهر بعد از هفته ها بلاتکلیفی بالاخره قرارداد عبدالله ویسی را تمدید کرد تا تلاش های این تیم هم برای آماده سازی و بستن یک تیم خوب در فصل آتی بازی ها آغاز شود.

بومی ها به شاهین برمی گردند؟

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی از جمع بازیکنان فصل گذشته تیم نزدیک به 10 تا 11 بازیکن را حفظ کرده و در اولین گام هم باشگاه موفق شد قرارداد میلاد شعبانلو و بهروز نوروزی را تمدید کند. نکته جالب دراین بین لیست خرید سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر است که بیشتر بومی ها را در بر می گیرد. حسین پورامینی و ابراهیم صالحی دو بازیکن فصل گذشته پارس جنوبی جم از جمله بازیکنانی هستند که در لیست خرید عبدالله ویسی قرار دارند و شاهین شهرداری با آنها وارد مذاکره شده است. دو بازیکنی که حضور آنها در جمع شاهینی ها قطعا باعث تقویت تیم خواهد شد. چرا که در سه فصل گذشته بازی های خوبی از حسین پورامینی در جلوی خط دفاعی دیده ایم و ابراهیم صالحی هم هر گاه به عنوان وینگر برای پارس جنوبی بازی کرده موثر بوده است.

 

چند بازیکن بومی دیگر هم برای حضور در شاهین دعوت شده اند. دانیال ماهینی که فصل گذشته برای گذراندن دوران خدمت به ملوان رفته بود. سلمان بحرانی که پیش تر در استقلال خوزستان بازی می کرد و در لیگ قهرمانان آسیا شاهد یک گل زیبا از او بودیم و مصطفی که بعد از خروج از بوشهر برای صنعت نفت هم در لیگ برتر بازی کرد. تصمیم عبدالله ویسی برای جذب بازیکنان بومی که در سال های اخیر به تیم های دیگر رفته اند با استقبال هواداران شاهین مواجه شده است چرا که می گویند این بازیکنان با تعصب خاصی برای شاهین بازی خواهند کرد و از همه مهمتر مشکلات احتمالی شاهین در فصل آتی را بهتر برخواهند تابید.

دیدگاه‌ها