کد خبر : 1618095 | 26 خرداد 1398 ساعت 18:52 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون:

رابیو میکسی از پوگبا، ویدال و مارکیزیو است

آدرین رابیو، ستاره جدایی طلب پی اس جی احتمالا یکی از خریدهای جدید باشگاه یوونتوس خواهد بود.

رابیو میکسی از پوگبا، ویدال و مارکیزیو است

به گزارش "ورزش سه"، رابیو مدت هاست که از پی اس جی کنار گذاشته شده و حتی از نیم فصل دوم حق حضور در رختکن این باشگاه را هم نداشت. گناه او عدم تمدید قرارداد با باشگاه پاریسی بود. قرارداد رابیو 30 ژوئن به اتمام می رسد و از اول جولای می تواند راهی تیم جدید خود شود.

در ابتدا از بارسا و رئال به عنوان مقصد نهایی او یاد می شد اما در چند روز اخیر ادعا شده است که او با یوونتوس به توافق رسیده و از فصل بعد برای این تیم به میدان خواهد رفت.

 

 

1411039

 

 

جی جی بوفون، گلر ایتالیایی سابق یوونتوس و پی اس جی که فصل گذشته با رابیو هم تیمی بود، در مورد این بازیکن به کوریره دلو اسپورت گفت:« رابیو بازیکن فوق العاده ای است. او قدرت بدنی پوگبا را دارد، از لحاظ شخصیتی به آرتورو ویدال شبیه است و از لحاظ فنی نیز مثل مارکیزیو است. آدرین باورنکردنی است و بازیکنی بسیار قدرتمند. البته که درون محوطه جریمه باید بهتر شود ولی می توانید روی او برای 10 گل در هر فصل حساب باز کنید. او پسر خوبی است و یک هم تیمی عالی.»

 

بوفون همچنین در مورد حضور کونته در اینتر و اتهام خیانت یوونتوسی ها به او گفت:« رفتن آنتونیو کونته به اینتر من را ناراحت نکرد. چیزی که واقعاً من را ناراحت کرد، دیدن هوادارانی است که خواسته‌اند نام کونته و ستاره او در تالار مشاهیر باشگاه یوونتوس حذف شود چرا که او به اینتر پیوسته است.

 

 

1409555

 

 

من هم خودم را جزو جامعه یوونتوسی‌ها می‌دانم، مدیران، بازیکنان و هواداران این  باشگاه را می‌شناسم و به همین دلیل می‌دانم که آنتونیو چه خدماتی به یوونتوس کرده و چه چیزهایی به این تیم داده است. او تا جایی که می‌توانست و جان داشت برای یوونتوس تلاش کرد و زحمت کشید. او چه وقتی که بازیکن یوونتوس بود چه وقتی سرمربی این تیم شد، برای این تیم کم‌کاری نکرد. او وقتی سرمربی یووه شد، این تیم را روی شانه‌هایش گذاشت و آن را با شفافیت تمام به موفقیت رساند و در این مسیر هرگز برای خودش چیزی نخواست.

 در سه فصل فشرده‌ای که کونته سرمربی یووه بود، حتی یک لحظه هم تمرکزش را از دست نداد. من برای آنتونیو احترام فراوانی قائلم و رابطه خوبی هم با او دارم. به محض اینکه ما کنار هم قرار می‌گیریم، اعتماد به نفس، صمیمیت و احترام متقابلی که بین‌مان وجود دارد را احساس می‌کنیم. او به اینکه آدم متفاوتی باشد گرایش دارد، پس از این نظر شاید کمی غیرعادی به نظر برسد.»

 

دیدگاه‌ها