کد خبر : 1617876 | 25 خرداد 1398 ساعت 19:50 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

مجیدی: استقلال با حفظ مهره‌هایش مدعی است

سرمربی جدید تیم امید می گوید این تیم می تواند به المپیک صعود کند.

مجیدی: استقلال با حفظ مهره‌هایش مدعی است

 

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی در اولین جلسه از تمرین تیم امید به خبرنگاران گفت: باور کنید زمانی که پیشنهاد سرمربیگری تیم امید به دستم رسید بدون درنگ قبول کردم. تیم امید بازیکنان بسیار خوبی دارد و من فکر می کنم می توانیم بعد از سال ها به المپیک صعود کنیم.


او در مورد انتقادهایی که به مجیدی در باره بی تجربگی اش می شود هم گفت:  اگر منظور شما این است که تا حالا جایی کار نکرده ام باید بگویم من تمام بازی ها را در لیگ یک و حتی لیگ های پایین تر می بینم و سعی می کنم تیم خوبی را آماده مسابقات کنم.

 

سرمربی تیم امید در مورد فایل صوتی که از او منتشر شده است هم گفت: اتفاقی است که افتاده و کار خوبی نبود ولی من الان نمی خواهم در شرایطی که استقلال تازه سرمربی اش را انتخاب کرده برای این تیم حاشیه سازی کنم. همین الان هم که در تیم امید هستم هرکمکی از دستم بربیاید برای استقلال انجام می دهم. اجازه بدهید تمرکز من روی تیم امید باشد چون کار خیلی سخت است.

 

1413204

 

 

استقلال قلب من است
استقلال خانه من و بخشی از زندگی و قلب من است، اما در این شرایط مدیران تصمیم گرفتند مربی خارجی استخدام کنند. خوشحالم که مربی بزرگی به این تیم آمده است و از فتحی برای انتخاب این مربی تشکر می‌کنم. خودم به شخصه شاهد زحمات ایشان برای استخدام مربی بزرگ خارجی بودم.

 

 

عدم کار کردن با استراماچونی؟
ایشان سه دستیار خواهد داشت. به همین خاطر وقتی پیشنهاد سرمربیگری تیم امید با من مطرح شد خیلی روی این موضوع فکر کردم. سرمربیگری در عرصه ملی تجربه جدیدی برای من بود و دوست داشتم خودم را محک بزنم. اعتقاد دارم برای به دست آوردن چیزهای بزرگ باید تلاش کنیم و در تیم امید این تلاش چند برابر خواهد بود. معتقدم چیزی نبوده است که من بخواهم آن را به دست بیاورم و در آن ناموفق باشم. مطمئن باشید تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا تیم امید پس از سال‌ها راهی المپیک شود.

 

باید تیم فعلی استقلال حفظ شود

اعتقاد داشتم تیم فعلی استقلال از ترکیب مناسبی برخوردار است و باید این تیم حفظ شود. در تیم استقلال بازیکنان خوب و بزرگ‌ترهایی حضور داشتند که باید قرارداد آنها تمدید می‌شد، اما وقتی مشاهده کردم عوامل دیگری در حال صحبت با بازیکنان جدید هستند، استعفا دادم تا خودشان تیم را ببندند.


به تمام بازیکنان فرصت می دهم
مطمئن باشید به تمام بازیکنان خوب در سطح رده سنی امید فرصت خواهم داد و بازی تک تک آنها را مشاهده خواهم کرد. حتی با شروع مسابقات لیگ یک و دو به شهرستان‌ها خواهم رفت تا هیچ بازیکنی از چشم من دور نماند. بازیکنان فعلی کسانی هستند که قبلاً در تیم امید تمرین کرده بودند و از سوی استیلی و کمیته فنی تیم امید مشاهده شده بودند. قرار است این بازیکنان در اردویی شش روزه در تمرینات حضور داشته باشند، اما مطمئن باشید تمام بازیکنان شایسته را تحت‌نظر خواهم داشت.

 

با حضور بختیاری زاده و شاهرودی مشکلی نداشتم

خیلی خوشحال می‌شدم در خدمت این دوستان باشم، اما قبل از حضور من آنها با استیلی صحبت کرده بودند و دیگر تمایلی به همکاری با تیم امید نداشتند.

 

 

دو مربی خارجی در کادرفنی تیم امید
مجیدی درباره انتخاب دستیاران خود در تیم امید هم اظهار داشت: یک مربی اسپانیایی که سابقه فعالیت در آکادمی اسپانیول را داشته است، به‌عنوان دستیار اول به کادر فنی اضافه خواهد شد، همچنین یک مربی بدنساز خارجی که پیش از این سابقه همکاری با برونو متسو را داشته است و در حال حاضر نیز در تیم اینترمیلان حضور دارد به ما ملحق خواهد شد.

 

بازی با تیم بزرگسالان خواهیم داشت
چون هنوز برنامه‌های لیگ مشخص نیست ما هیچ برنامه‌ای نمی‌توانیم بدهیم. البته یک بازی با تیم ملی بزرگسالان‌مان خواهیم داشت اما هنوز نمی‌توانیم برنامه کامل را بدهیم.

 


استراماچونی مربی خوبی است
او مربی خوبی است در باشگاه‌های بزرگی کار کرده و از هواداران می‌خواهم از این مربی بزرگ و استقلال حمایت کنند. من پنج بازی سرمربی استقلال بودم و می‌گویم این تیم یکی از بهترین‌های استقلال است و اگر این تیم حفظ شود یکی از شانس‌های قهرمانی خواهد بود.

 


بازیکنان خوب را به من معرفی کنید
از همه کسانی که فکر می‌کنند بازیکن خوبی در سطح ملی داریم حتی رسانه‌ها می‌خواهم این بازیکنان را به من معرفی کنند حتی بازیکنانی که در خارج از کشور هستند من همه را دعوت کنم  تمام بازیکنانی که در این سطح باشند را می‌بینیم.  من تا حالا نشده که چیزی را بخواهم و آن را به دست نیاورم مطمئن باشید که این تیم را به المپیک می‌برم.

دیدگاه‌ها