کد خبر : 1614650 | 09 خرداد 1398 ساعت 01:33 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانپوریان: گفتم کرنر نبود اخراج شدم !

بازیکن اخراجی سپاهان در میکسدزون ورزشگاه تاکید کرد داور درموردش بی انصافی کرده است.

ایرانپوریان: گفتم کرنر نبود اخراج شدم !

به گزارش "ورزش سه"، محمد ایرانپوریان که با اخراج خود زمینه ساز شکست تیمش شد در پایان بازی از خودش دفاع کرد:

 

چرا پرسپولیسی ها محروم نشدند؟
 خودم هم نفهمیدم در صحنه اخراجم چه اتفاقی افتاد. واقعا برای کمیته اخلاق متاسفم. بازیکن ما یک مصاحبه کوچک کرد یک جلسه محروم شد اما بازیکنان آنها از اول هفته بعد از اینکه قهرمان شدند، همه‌شان صحبت کردند که جام حذفی را به ما نمی‌دهند. برای فدراسیون فوتبال این حرف خیلی زشت است. چطور با تیم حریف برخورد نمی‌شود ولی بازیکنان تیم‌های دیگر را محروم می‌کنند. در صورتی که من کوچکترین اعتراضی نکردم و فقط به داور گفتم کرنر نشد. داور نمی‌دانست من کارت زرد دارم. کارت داد و رفت و سیدجلال حسینی گفت که کارت زرد داشته است.

 

واقعا قرمز نداشت
 در آن صحنه حرف من به داور واقعا قرمز نداشت، من به داور گفتم کرنر نشد، البته شاید صدایم یک مقدار بلند بود واقعا اگر این صحنه برای بازیکنان پرسپولیس رخ می‌داد، داور به آنها کارت زرد می‌داد. من دوست ندارم در این مورد که داور در سطح این بازی بود یا نه صحبت کنم. داور خیلی از سوت‌ها را در نیمه دوم برعکس زد. خدارا شاهد می‌گیرم که فقط گفتم کرنر نبود، شما ببینید جو مسابقه را خراب کرد در صورتی که بازی به آرامی دنبال می‌شد.

 

نمی شود فقط صبوری کنیم
 ما دوست نداریم این اتفاقات پیش بیاید. ما هم اعتراض داریم و یک جایی دلمان به درد می‌آید، اعتراضات یک جایی به بیرون می‌زند و نمی‌توانیم همیشه صبوری کنیم. باید موظف باشیم و چیزی نگوییم و فردا کمیته انضباطی ما را محروم می‌کند البته زورش به تیم حریف نمی‌رسد.

 

دیدگاه‌ها